Skocz do zawartości

[6874g] Leichtkraft Team Carbon


krzysiekmz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Rowerek bardzo oryginalny i bardzo dopracowany, z sidem wygląda znacznie lepiej. Mimo to mam jakiś drobny niedosyt wizualny, pojęcia nie mam czemu.. Myślę ze zarąbiście pasowały by tutaj flulcrumy.. ale rower straciłby na walorach wagowych.

 

PS możesz dać zbliżenie jak nawinąłeś ta owijkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie 28mm golenie Sid'a srednio tu pasuja. Nabylem amortyzator po bardzo przystepnej cenie w stanie igla wiec nawet sie nie zastanawialem. Z czasem bedzie nowy Sid 32mm lub czarna Magura Durin. Co mnie denerwuje to ''nurkowanie'' amortyzatora przy hamowaniu.

 

Milo ze sie podoba. Mi czasem tez czegos brakuje a czasem ze duzo tego czerwonego :) Nowy mostek mial dojsc do konca tygodnia ale niestety...

 

Maniak tasma nowa, jeszcze nie zdazyla sie ulozyc. By wyszlo ladnie trzeba chwile przy tym postac a mi nie zawsze sie chce :)

 

http://img366.imageshack.us/img366/5953/img1334us1.jpg

 

http://img53.imageshack.us/img53/7205/img1315kv7.jpg

 

http://img53.imageshack.us/img53/8062/img1325tx2.jpg

 

http://img154.imageshack.us/img154/4485/img1312ij0.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rower schudl o 8g ;) Wymienilem dwie srubki w ramie. Zobacze czy zdadza egzamin. Z przednia przerzutka sa klopoty. Krzywka do przerobienia jej na gorny ciag wciaz nie zostala wyslana. Na odpowiedz trzeba czekac po tygodniu albo pisac kilka razy:/ Probuje zalatwic to przez znajomy sklep. Record sie kurzy na polce. Mysle pomalu nad xtr m951 jak uda sie znalesc. Niedlugo wymiana sterow, zaciskow, moze nowe cranki, siodlo. waham sie z dalszym lightowaniem poniewaz w przyszlym roku mam ochote na fulla. Wszystko zalezy z jaka cena wyskocza.

 

Srubki w mostku tez staram sie wymienic.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Maszyna kompletna-wreszcie z przednia przerzutka :) Zaszly jeszcze zmiany jak CB 3Ti, nowe kolka przerzutki. Wkrotce nowe stery, sruby, zaciski kol, sztyca i kolo tylne (a moze zamiast tego zlomu inny amorek:) Aktualna rozpiska:

 

 

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - 0g.

Brake: (Front): (Hamulec Przedni) - KCNC VB1 - 96g.

Brake: (Rear): (Hamulec tylny) - KCNC VB1 - 96g.

Brake Levers: (Klamki) - KCNC - 50g.

Cables: (Pancerze i Linki) - Alligator I-link - 76g.

Cassette: (Kaseta) - Sram PG 990 11-28 - 231g.

Chain: (Lancuch) - KMC X9 SL Gold (108 links) - 247g.

Computer: (Licznik) - Polar CS100 - 0g.

Crankset: (Korby) - Shimano XTR 2007 (koronki FRM Pro 2*9) - 718g.

Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Campagnolo Record - 68g.

Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR Shadow RD-M972 SGS Tuned - 170g.

Fork: (Widelec) - 2006 Rock Shox Sid Team - 1380g.

Frame: (Rama) - Leichtkraft Team Carbon 2008 - 1151g.

Grips (Gripy): Owijka Specialized Bar-Phat (S-Wrap) + Bar plugs - 24g.

Handlebar: (Kierownica) - Syntace Duraflite Carbon 580mm 9* - 121g.

Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beaters 3Ti - 193g.

Seat: (Siodlo) - Tune Speedneedle - 97g.

Seatpost: (Sztyca) - Lite Carbon 27.2*350mm + redukcja FRM - (111g + 26g) - 137g.

Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) - Keil Components (alu bolt) - 11g.

Shifters: (Manetki) - Shimano XT tuned + manetka Rock Shox (108g+26g) - 134g.

Skewers: (Zaciski kol) - No Name - 66g.

Stem: (Mostek) - Syntace F99 90mm - 98g.

Headset: (Stery) - Cane Creek - 117g.

Tire (Front): (Opona Przednia) - Michelin Xcr Dry 2 - 496g. / Schwalne Furious Fred 2.0 - 306g.

Tire (Rear): (Opona Tylna) - Michelin Xcr Dry 2 - 490g. / Schwalbe Furious Fred 2.0 - 310g.

Tubes: (Detki) - Maxxis flyweight - 185g.

Wheel Front: (Kolo Przednie)

-Hub: (Piasta) - Tune Mig 70 - 72g.

-Rim: (Obrecz) - No - Tubes ZTR 355 - 366g.

-Spokes: (Szprychy) - Sapim CX - ray - 140g.

-Nipples: (Nyple) - Dt alu. - 9g.

-Rim Tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 6g.

Wheel Rear: (Kolo Tylne)

-Hub: (Piasta) - Boplight Race - 209g.

-Rim: (Obrecz) - Mavic X517 Ceramic - 401g.

-Spokes: (Szprychy) - Dt Champion - 232g.

-Nipples: (Nyple) - Dt - 33g.

-Rim Tape: (Opaska) - Tasma izolacyjna - 6g.

 

Suma: 7556g.

 

Fotki postaram sie dodac w weekend. Po wymienionych zmianach zejde do ok. 7250g.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, a jeszcze powiedz ile Cie to wszytko kosztowalo :)

Na stronie producenta widzialem, ze sama rama 1000 Euro, to az boje sie pytac o reszte :wacko: Ale w sumie to sprzet z najwyzszej polki :D

Ale mozesz sie pochwalic i zrobic taka liste, tylko zamiast wagi podac gdzie i za ile kupowales te czesci ;)

Genralnie bajk marzenie :rolleyes: Niestety dedykowany tylko ludziom drobnej budowy ;) Powiedz ile masz wzrostu przy swojej wadze (65kg), bo nie wiem czemu ale mnie to strasznie ciekawi :P

Pozdrawiam,

Artro!

:woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość R3surrection

a ja chciałbym wiedziec jak spisuje się zestaw kcnc...

poza tym zdaje mnie się że o wyjazdach na maratony na tym rowerze w jakiś ostrzejszy teren można zpaomnieć ale może się mylę ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower fajny ale wg mnie trochę przerost formy nad treścią. Nie za bardzo lubię składać bike na pokaz bo nie powiesz mi że to jest super sztywne i wytrzymałe, chociaż sam o wagę swojego bike jak mam okazję to walczę, na razie 11.4kg jak na fulla to chyba nieźle a w planach może nawet 9,8. Jak to chuchro się w terenie spisuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja chciałbym wiedziec jak spisuje się zestaw kcnc...

poza tym zdaje mnie się że o wyjazdach na maratony na tym rowerze w jakiś ostrzejszy teren można zpaomnieć ale może się mylę ;P

Mylisz. się.

Fakt, w ten rower zostało wpompowane mnóstwo kasy, ale za to są to części z najwyższej półki, które poza wagą cechuje też niezwykła jakość wykonania. Poza tym przyspieszenie to ten rower musi mieć nieziemskie :)

 

Mtk, dlaczego twierdzisz że ten rower jest na pokaz? Akurat to nikt inny jak ty ma na konkurencyjnym forum niezwykłe skłonności do chwalenia się swoją maszyną. Co do twojego 11,4 kg. to zrób w końcu rozpiskę, a nie rzucaj pustymi hasłami na każdym forum.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za rozpiskę się zabieram ale jakoś nie mogę się zabrać :P

 

Każdy rower w którym walczymy o każdy gram jest poniekąd pokazem tego co potrafi nowoczesna technologia. Ale nie koniecznie są to rowery które wytrzymują np.całosezonową katorgę w wyścigach. Już dobitnym przykładem jest seria rowerów LTD u Scotta które są tylko na pokaz i tworzone dla klientów którzy oczekują raczej marki i po prostu lansu niż jakości. Wszystkie ramy które startują w wyścigach to modele 10 a od przyszłego roku RC. Są trochę cięższe ale za to znacznie sztywniejsze i wytrzymalsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile to wszystko kosztowalo nie mam pojecia. Za rame nie dalem 1000 ojro i nigdy bym nie dal - za fulla owszem. Wiele czesci zakupilem bez 19% Vatu a czasem jeszcze z dodatkowa obnizka ;) Kiera byla kupiona uzywana podobnie jak i Sid(tu sie moge pochwalic bo kosztowal mnie tylko 400zl). Inne drobiazgi zbieralem juz z 2 lata wczesniej. Wzrostu mam 168cm ;) Wyciagu z konta wstyd dawac bo jest wyczyszczone przez ostatnia zakupy jak Cranki(uzywki) i przerzutka :) Cen niektorych rzeczy nie dalo sie uniknac.

 

V-ki KCNC hmm <_< Doczepic sie moge do klamek poniewaz przy ostrym hamowaniu fajnie sie gna-az strach. Z jednego z ramion lubiala wystrzelic sprezyna wiec rozwiazanie widac na jednej z fotek. Ogolem oblednie lekki zestaw V-ek, bardzo prosty w konstrukcji i poprawnie dzialajacy. Gdybym mial tutaj swoje stare kola na obreczach ceramicznych to byloby jeszcze lepiej. Od zawsze jezdze na V-kach i jestem przyzwyczajony ale wiadomo nie sa to tarcze... W gorach to wlasnie hamulce ograniczaja wraz z oponami, szczegolnie jak jest mokro i sila hamulcow slabnie a oponki tancza :verymad: Pozatym jesli chodzi o FF to sa to swietne opony na suchy teren jak i w gory pod warunkiem ze podloze nie jest ''sypkie''.

 

Co nie jest sztywne? Rama az za na dlugich wyprawach, korby?, kola specjalnie nie sa na Revo ani na sporo tanszych obreczach UFO. Sid pod moja waga z V-kami spisuje sie swietnie.

 

Co do dalszych zmian to prawdopodobnie przejde na uszczelniacz ale z oponami Rocket Ron i mozliwe wstawie tarcze na przod.

 

Troche fotek:

 

http://img134.imageshack.us/my.php?image=79878681vq0.jpg

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=21396222uh6.jpg

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=43405961cx6.jpg

 

http://img355.imageshack.us/my.php?image=79403172mp4.jpg

 

http://img395.imageshack.us/my.php?image=44308910rt4.jpg

 

http://img355.imageshack.us/my.php?image=63649437ee0.jpg

 

http://img355.imageshack.us/my.php?image=40419629mu6.jpg

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=50581275pz2.jpg

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=10ox6.jpg

 

http://img84.imageshack.us/my.php?image=14ly2.jpg

 

 

 

 

 

V-ki:

 

http://img355.imageshack.us/my.php?image=89762594ky2.jpg

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=12ii9.jpg

 

http://img355.imageshack.us/my.php?image=13jw2.jpg

 

http://img355.imageshack.us/my.php?image=15pz4.jpg

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=17sq1.jpg

 

Campa:

 

http://img231.imageshack.us/my.php?image=11wd0.jpg

 

Kiera:

 

http://img513.imageshack.us/my.php?image=16jy5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ciekawe co z wytrzymałością takiej kasety która składa się z większej ilości dziur niż metalu....

skoro ludzie potrafią powyginac koronki kaset standartowych to co z tym?....

 

w teście długoterminowym piasty soul wypadły blado....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O anodzie myslalem ale wlasnie po wytarciu zebow bedzie to wygladalo mniej estetycznie. Nie mam jakis wygorowanych oczekiwan od tej kasety. Jest ona na wyscigi i dla zmniejszenia masy roweru. Chcialbym ja najpierw przetestowac na kilku wypadach w las-tak przynajmniej z 200km. Swoja droga boje sie ze moze miec dosc juz po tym przebiegu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...