Krosiant Napisano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2009 Jeśli 170zł z wysyłką to tak - jak najbardziej warto. Jeżeli 170zł + przesyłka to można znaleźć już coś ''konkretniejszego'';> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu1984 Napisano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2009 Dzięki wielkie za odpowiedź. A więc poszperałem gdzie się dało i znalazłem trzy różnice między tymi dartami: -3 jest lżejsza od 2 -ma w standardzie LO -dolne golenie są wykonane z magnezu w 3, a w 2 z aluminium Także raczej kieruję się w stronie 3. No zastanawiam się jeszcze na tym Raidonem, ale boję się że będzie trochę za wysokie, bo seryjny amor w moim Treku ma 475 (dart 470) a raidon prawie 500. A jak to jest z tymi kolorami sprężyn w darcie?? Z która najlepiej kupować?? Pozdro Nieźle nieźle , zawsze zastanawiała mnie ta różnica , teraz juz wiadomo tora ma rez golenie wykonane z magnezu , natomiast lagi tak jak i wszystkie Dart'u z stali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
binek8915 Napisano 14 Września 2009 Udostępnij Napisano 14 Września 2009 mam amora RS Dart 3 możecie mi powiedzieć jak to jest z tą regulacją twardości i tłumieniem powrotu ? czy twardość dostosowuję się do wagi ciała ? moja waga okolo 66kg. pozdrawiam i czekam na odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniekkrol Napisano 14 Września 2009 Udostępnij Napisano 14 Września 2009 mam amora RS Dart 3 możecie mi powiedzieć jak to jest z tą regulacją twardości i tłumieniem powrotu ? czy twardość dostosowuję się do wagi ciała ? moja waga okolo 66kg. pozdrawiam i czekam na odpowiedz. Tak, chodzi o to by siedząc na rowerze amor ugiął się jakieś 15% całkowitago skoku. Możesz teoretycznie lewym pokrętłem wpłynąć na twardość (teoretycznie, bo skuteczność tego rozwiązania w tym amorze jest, powiedzmy sobie rzeczą mocno kontrowersyjną) Kręć w stronę minusa i obserwuj czy się bardziej pod Tobą ugina. Generalnie jeśli nie masz miękkiej spręzyny to przy Twojej wadze ten amor bedzie mocno (t)oporny. Tłumienie to w skrócie prędkość z jaką amor się rozpręża po ugięciu. ( to akurat działa ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
binek8915 Napisano 16 Września 2009 Udostępnij Napisano 16 Września 2009 Tak, chodzi o to by siedząc na rowerze amor ugiął się jakieś 15% całkowitago skoku. Możesz teoretycznie lewym pokrętłem wpłynąć na twardość (teoretycznie, bo skuteczność tego rozwiązania w tym amorze jest, powiedzmy sobie rzeczą mocno kontrowersyjną) Kręć w stronę minusa i obserwuj czy się bardziej pod Tobą ugina. Generalnie jeśli nie masz miękkiej spręzyny to przy Twojej wadze ten amor bedzie mocno (t)oporny. Tłumienie to w skrócie prędkość z jaką amor się rozpręża po ugięciu. ( to akurat działa ) no tak racja regulacja nie jest az taka swietna. a te tlumienie tez trzeba ustawiac ze wzgledu na jakies wspolczynniki? jak ustawic na tej przegialce "żółw-zając" zeby byl najlepszy komfort jazdy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Humelix Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Panowie Mam xcr'a jest to tani amor który mnie nie zadawala mam rower Kross Level A2 z 2008 roku i mysle czy kupić darta 3 ważę ~76kg i 173cm z tej instrukcji na mnie były by wsam raz te żółte fedry ?? mam do wydania 400zł max a moze zamiast Darta jakiś powietrzny ?? ale tylko nowy i do 400zł macie jak ieś konkretne propozycje. mam tarczówki 160mm z redukcją to jest chyba IS zamocowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Jeśli może być używany, to coś możesz znaleźć. Jeśli nie to Raidon(nie wiem jak się pisze ), albo przy dobrych wiatrach Epicon Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lollex Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Tore w tej cenie tez by wyrwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matti95 Napisano 28 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2010 Ale zależy jaką tore jak solo air to tak ale tą zwykłą to pod tą wagą może niezadowalająco pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozyreusz Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 no ja teraz przebije chyba wszystkie stawki, a przezyje spotkanie z 115 kg facetem np na wypadzie do lasu (wiadomo korzenie wilgoc troche blota itp)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMJot Napisano 13 Marca 2011 Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Witam serdecznie. Nie chcąc zakładać nowego postu pozwolę sobie zadać pytanie w tym temacie, a mianowicie: Jak pracuje wasz Dart, czy podczas pracy wydaje jakiś dźwięk? Dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 19 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Marca 2011 Ogromna prośba do posiadaczy Dartów 3 , modeli 2009, 2010 - czy wśród bebechów w lewej goleni(tam gdzie jest sprężyna) posiadacie takie plastikowe cuś z gumową uszczelką? Przeważnie niebieskawe. Mam pewien (tajemniczy ) pomysł i jeśli wszystko poskładam do kupy to wrzucę tutaj na forum pewną rewelację Będę wdzięczny za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 21 Marca 2011 Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Chcesz przerabiać na sprężynę powietrzną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 21 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Marca 2011 Kello ciiiii miałeś Darta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Nie, miałem poprzednika Darta czyli Judy ale tam takiego czegoś nie było. A jaka w Darcie jest średnica goleni? W sensie jaki korek tam podpasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 22 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 to też jest tematem moich badań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Średnica górnych goleni wynosi 28 mm, ja w moim darcie miałem taki tłoczek ale nie pamiętam czy z uszczelką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 22 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 dokładniej 28,6mm, ale mi chodzi o wewnętrzną średnicę otworu po wykręceniu górnego korka, albo żeby było jaśniej średnicę korka gdzie jest gwint oraz długość korka która wchodzi w goleń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artwro Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Autor tematu z 28/11/10 pewnie już ma amortyzator.A tutaj robicie Darta solo air?????Ktoś musi wyjąć i zmierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 22 Marca 2011 Udostępnij Napisano 22 Marca 2011 Mogę podpowiedzieć, jakby nie chciało coś pasować, że można to zrobić sposobem "bomberowym". W zamierzchłych czasach okrytych dawno temu mgłą zapomnienia Marzocchi produkował amortyzatory powietrzne, w których korki nie były wkręcane, a wkładane. Korki nie miały gwintu. Zamiast niego był taki śmieszny pierścień, który blokował się w zagłębieniu, który teraz można z powodzeniem zastąpić pierścieniem sagera (wewnętrznym) i nie wykorzystywać tego zagłębienia. Mam tak zrobione właśnie i nic nie wylatuje (niskociśnieniowiec). Czyli jeśli już byś znalazł korek o pasującej średnicy to można jeśli gwint by nie pasował wcisnąć go do goleni i zabezpieczyć pierścieniem sagera. Myślę, że podszedłby korek od skareba... Na PW poszło info o dorabianiu korków powietrznych. Może ktoś inny ma jakieś w tym doświadczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 23 Marca 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Ja mam już wszystko rozrysowane itd. potrzebuję tylko tę średnicę by dobrać korek. Taki pierścień ok ale nie przy wysokim ciśnieniu. Na dużego chłopa to tych psi trza dmuchnąć... Kello - do mnie pisałeś? nic nie dotarło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kello Napisano 23 Marca 2011 Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Wczoraj przecież pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.