Skocz do zawartości

C.R.A.P. - Cannondale Racers Associated Poland


kopaczus

Rekomendowane odpowiedzi

O i jakby ktoś jeszcze miał porównanie do Speca lub innych fuli to bylbym wdzięczny za opinie :thumbsup:

 

Kopaczus napisałeś kiedyś gdzieś tam że jak ktoś raz się przejedzie na leftym to nie ma odwrotu. Dlaczego? Pracuje tak dobrze? Jest taki sztywny?

 

A co do nowego Moto to łaaaaaaaał cannondale razem z cubem robia najlepiej dobrane kolorystycznie rowery. Piękne są. Szkoda tylko że to tło na zdjęciu to fotomontaż :) Rower rzuca cień jak w południe a góry wyraźnie mają słońce z lewej strony :) Nie mniej jednak rowerek piękny i dobrze że nie założyli mu tych NN z czerwonym bokiem - tego by było już za dużo tak jak teraz jest pięknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka! Mam Scalpela z tłumikiem Fox RPL z platformą, której używam w zasadzie tylko na asfalcie - w terenie jeżdżę na otwartym, zawieszenie ugina się przy pedałowaniu minimalnie, no ale skoku ma to tylko 76mm.

 

Te dramatyczne zjawiska opisywane na innym forum włożył bym między bajki - niczego podobnego u siebie nie zauważyłem, może tamten ktoś ma źle ustawione zawieszenie? Tłumik nieodpowiednio napompowany, odbicie źle ustawione, może w ogóle uszkodzony tłumik? Nie wiem, w każdym razie nawet jeżeli jest w tym jakaś prawda, mnie prostota konstrukcji w pełni wynagradza jakiekolwiek ewentualne niedociągnięcia.

 

Scalpel, Rush, Rize, Prophet i Moto wszystkie opierają się na tej samej zasadzie działania, wszystkie też na szlaku sprawdzają się bardzo dobrze. Ja teraz jeżdżę na jednozawiasowcu z 200mm skoku i tragedii nie ma - swobodnie podjeżdżam, swobodnie zjeżdżam, nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba - a już na pewno nie milionów łożysk w zawieszeniu, które lubią łapać luzy i wydawać z siebie dziwne dźwięki.

 

Te wszystkie nowoczesne systemy typu Horst, VPP, Maestro czy inne, wszystko to jest fajne, głównie z punktu widzenia marketingu - oto firma X wymyśliła zawieszenie typu Y które jest oczywiście najlepsze i które wszyscy muszą mieć - wiadomo, jakoś trzeba ludzi zachęcić żeby kupowali nowe rowery, prawda? Analogicznie, firma Intel też tłumaczy, że do surfowania po internecie i odbierania poczty elektronicznej najlepsze są procesory z 4 rdzeniami :P Coś się w branży musi dziać, więc firmy forsują swoje patenty żeby sprzedawać rowery. Oni nie chcą zbawiać świata, oni chcą zarabiać pieniądze :P

 

Wracając do tematu - andrej, pytasz o Leftyego. Co mogę Ci powiedzieć, nie ma sztywniejszego i lepiej prowadzącego widelca. Rower idzie jak po szynach, jak w widelcach dwupółkowych do DH - fantastyczna sprawa, i to trzeba przeżyć. Mój Lefty w Scalpelu jest na oko sztywniejszy niż RS Domain ze sterówką 1.5" i osią 20mm w Perpie.

 

Proponuję umówić się u dilera Cannona na jazdy próbne, przymierzyć się, zobaczyć co i jak - można o tym mówić i mówić, ale osobiste wrażenia są zawsze najważniejsze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Panowie, jako że tematem wątku było powstanie klubu miłośników i posiadaczy rowerów Cannondale chciałbym zapropnować i przedstawić pomysł stworzenia strony / portalu o tych rowerach i użytkownikach w Polsce i nie tylko.

 

W chwili obecnej na placu boju jestem ja i kolega Krzysiek. Liczymy na waszą pomoc, wskazówki i wsparcie duchowe ;)

Zanim ruszą pierwsze prace (niestety jestem komputerowo-internetowym laikiem i wszystkim zajmie się Krzysiek) chciałbym poznać wasze opinie na temat stworzenia takiego wirtualnego klubu Cannondale.

Czekam na wasze wskazówki co powinno się znaleźć na stronie i w jakim kierunku ma to iść.

 

Jak tylko coś się zrodzi to dam znać.

 

Na chwilę obecną jest wykupiona domena www.cannondale.com.pl i przekierowana na mój profil w youtube. Z czasem będzie to główny adres tworzonej strony.

 

Pozdrawiam i czekam na wasze opinie na forum, maila info@cannondale.com.pl lub gg 6950485

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Interesował się ktoś może wymianą tłumików w leftym? Czytałem gdzieś, że bardzo prosto wymienić tłumik FFd na TPc i trochę bardziej skomplikowanie na SPV. Zastanawia mnie gdzie można by znaleźć takowy tłumik i niebieskie pokrętło. Jest jakiś serwis w Polsce zajmujący się tak na poważnie Leftym? Dystrybutor by pewnie miał, ale kto nim jest?

 

Jutro prawdopodobnie stanę się posiadaczem niebieskiego Propheta, ino że z Leftym FFD. Miał ktoś może okazję porównać wersję FFD z TPC? Bo ja stwierdziłem że nie warto dokładać 400 zł :D Pytałem już w kilku sklepach w Krakowie, nigdzie nie chcą przyjąć Leftiego na serwis, w takim razie gdzie wy go robicie?

 

Pozdrawiam

 

P.S.Jutro kupuje, ale w domu będę miał dopiero po nowym roku, najpierw trza po niego lecieć :)

 

P.S.2. Ciekawe czemu Cannondale nie zastosował w MAxie komory powietrznej. Coś czuję że będe miał zabawę ze sprężynami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...