Skocz do zawartości

[Club] Full !


siwyex

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też się dopisuję chociaż na razie częściowo bo rower jeszcze nie złożony :) Rama to Poison Curare http://img249.imageshack.us/img249/8765/mypoisonfg9.jpg Póki co leży sobie osobno i czeka na resztę części, tych których nie mogę przełożyć ze Scotta. Brakuje jeszcze sterów (tu chyba FSA Orbit), dampera (co się tanio na allegro trafi), tylnego koła (obręcz X455, szprychy Competition i piasta Woodmana) i tylnego hamulca (XT 2008). Do wiosny chyba już będzie wszystko razem a przynajmniej mam taką nadzieję :) Waga lekka to też raczej nie będzie wstępne obliczenia pokazują około 14,5kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja też jestem na razie "nie do końca full" bo czekam jeszcze na zaplecenie kół. A teraz spis - najpierw części które zostały mi z poprzednich rowerów:

 

- mostek Truvativ XR,

- rogi Accent CrossCountry po zdrowym tuningu <_<

- siodełko SKN,

- geje Wellgo SPD,

- manetki SRAM X-7 8b,

- przerzutka tył STAM 7.0,

- przerzutka przód Shimano C050 (jedyna jaką miałem na stanie i pasowała),

- łańcuch SRAM PC-48,

- kaseta SRAM PG-850 11-28,

- klamki hamulcowe Tektro MT4.0,

 

Części jakie dostałem od Tiny w ramach spłaty długów:

 

- amorek Magura Phaon 90-125mm,

- hamulce Accent Freezer,

- piasty Dartmoor X-Rolls + X-Force,

- dętki Maxxis Welther Weight,

 

Części kupione (nowe lub używane):

 

- rama GT i-drive 2,0 4,5" skoku (ok. 115mm) + damper FoxFloat R + stery Tange na maszynach,

- kierownica Accent Profi,

- gripy Author pianka,

- korba LX HTII,

 

Elementy jakie jeszcze muszę dokupić (opcje najprawdopodobniejsze):

 

- obręcze Alexrims FD26,

- opony Kenda Karma 2,0 drut,

- szprychy CN 2,0 nierdzewne, 2x32sztuki,

- tarcze Accent Blade 180+160,

 

I tyle :) Waga całości wyniesie około 13,2kg. Miałem nadzieję na <13 ale z tarczówkami to się nie uda, choć w przyszłości... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Temat stary jak świat ale jak mus to mus, trzeba się zaokrętować :)

odnośnie pierwszych postów to przelotowa na moim czołgu to + - 25km/h , max po prostej to 40 ale tylko chwilę i potem od razu respirator :), z górki to już inna sprawa max wyciśnięty na zjeździe po lesie 64km/h , potem trochę się ręce trzęsły, ale adrenalina wylewała się uszami :D

Pojęcia nie mam ile waży, ale to nie wyścigówka, więc nie odkręcam śrubek i nie zdejmuję dodatków, bo w terenie nigdy nie wiadomo co się przyda.

Hmmm temat umarł w 2008 ciekawe czy ktoś się jeszcze dopisze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też się dopisze do szanownego grona posiadaczy fulli. Mój rowerek to Giant Anthem X2 (model 2009). Waga to 11690 - wazony ostatnio na pikniku olimpijczyków na wadze w boksie Polskiego Związku Kolarskiego. Posiadanie takiego roweru(chodzi o fulla- nie daną markę) ma mnóstwo plusów i jedną wadę. Jak juz się wsiądzie i pojeździ, to już nigdy nie chce się wracać na twardziela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...