Skocz do zawartości

[osprzęt] update -> Shimano Alivio


Kathar

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Hexagona V6 (Kross)

 

Chciałbym wymienić to co się da na Shimano Alivio (8-rz). Chodzi mi o napęd (to najważniejsze), klamkomanetki, może hamulce. Łącznie wyliczyłem jakieś 500 zł. Myślicie że to będzie dobry pomysł? A może jakaś inna konfiguracja w podobnej cenie? Jestem amatorem, uprzejmie proszę o poradę :D .

 

Elementy które chciałbym wymienić:

 

przerzutka przód - Suntour XCC322

przerzutka tył - Shimano Acera

manetki - Shimano ST-EF-35

korba - Truvativ X-Flow

kaseta - ?

łańcuch - ?

 

Myślę też o Deore, ale to będzie zależne od finansów. na razie nastawiam sie na Alivio.

 

Jeżdżę głównie po naszych pięknych dziurawych drogach asfaltowanych, a z tego co się orientuję Alivio to raczej grupa na bardziej spokojniejszą jazdę.

 

Proszę o opinię :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach