RPRT07 Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Pod koniec czerwca zakupiłem szosę Kross Vento 5.0 DSC z 2022. Rower fabrycznie został wyposażony w drutowe opony Schwalbe Lugano o szerokości 28. Pech chciał, że po ok. 2 tygodniach użytkowania tylna opona mocno się skrzywiła po najechaniu na średniej wielkości dziurę -> Opona została napompowana na ok. 100 PSI gdzie producent zaleca maksymalne ciśnienie 115 PSI a producent felg 103 PSI. Stwierdziłem, że miałem pecha. Zakupiłem Schwalbe Lugano 2 zwijaną z nadzieją że nowsza wersja opony będzie wytrzymalsza i byłem zadowolony, że odchudziłem nieco koła wybierając wersje zwijaną (90g różnicy). Dzisiaj spotkała mnie taka sama przygoda z przednią oponą i nie wiem co mam zrobić czy kupić znowu schwalbe lugano II zwijaną na przód (jedną już mam) Czy pójść w zupełnie inne opony? Koledzy ze zgrupowania polecili mi wyższe modele Continentala. Czy mogę mieszać ogumienie na szosie? Szkoda mi wyrzucać 400 zł na dwie opony. Mam obręcz 622-19C czy mogę na nią założyć opony 25? I czy w ogóle warto reklamować pierwotne opony? Mam jakieś szanse na odzyskanie pieniędzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotlet79 Napisano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2022 Ja mam mieszane ogumienie i jeszcze żyję. Ma to związek ze wspomnianym Continentalem: miałem komplet GP5000, niestety jedną oponę rozciąłem na boku, a teraz nie mogę jej dokupić w szerokości 28. Wydaje mi się, że faktycznie GP5000 są dość delikatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.