TeoK Napisano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2022 Tak jak w tytule. Z kolegą robiliśmy podstawowy serwis wyżej wymienionego boxxera (wymiana oleju, namoczenie gumek). Zalaliśmy go zgodnie z tabelą zamieszczoną na stronie producenta i jest problem tzn. amor wchodzi w 30-40%, pokrętło od reboundu nie kręci się, przy energicznym podnoszeniu czuć lekkie stuknięcie oraz słychać syk (a chciałbym dodać, że jest to amortyzator sprężynowy). Jakieś porady co mogło pójść nie tak lub co może być problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
service.ant Napisano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2022 A ile wlaliście oleju w dolne golenie po stronie tłumika? To charger? jeśli tak to brzmi to jak zassanie oleju przez tłumik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TeoK Napisano 10 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2022 @service.ant Wlaliśmy zgodnie z tą tabelką i z tego co wiem jest to wersja bez chargera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2022 (edytowane) Według tej tabeli BoXXer 2017 ma miec po 10ml oleju w każdej dolnej goleni: https://www.sram.com/globalassets/document-hierarchy/service-manuals/rockshox/front-suspension/2017-front-suspension-oil-air-coil-specifications-english.pdf Zrób pełny serwis widelca, z wymianą wszystkich uszczelnień. Numer zestawu serwisowego znajdziesz na stronie SRAM-a, po wpisaniu numeru seryjnego amortyzatora: https://trailhead.rockshox.com/en/search/ Edytowane 10 Sierpnia 2022 przez Galvatron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.