Skocz do zawartości

[Koło przód tarcza hamulcowa], 28 -trek dual sport 1, bontrager idzie do kasacji.


montenegro

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam rower dual trek 1, kolizja drogowa niestety 😬 zmusza do zmiany koła.

I pytanie do Was co wybrać ?

Koło 28 cali czy 27,5

Tarcze hamulcowe na lince

Dobrze byłoby wzmocnione, a na pewno łożyska maszynowe

Budżet max 350 zł (może jest tańsze rozwiązanie)

32 szprychy

Nie jestem pewny co do wielkości jakie były założone 28 czy 27.5 cala

 

Koło przód

 

Edytowane przez montenegro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim cudem w crossowym Dual Sporcie miałyby być 27.5? 

Jasne że 28. 

Jak chcesz na łożyskach to piasta Novatec D041, szprychy czarne nierdzewne, no i obręcz - którą pasuje dobrać tak żeby wizualnie pasowała do tylnej. Masz dwie opcje - zapytać w jakimś sklepie Treka o obręcze Bontragera (choć nie kojarzę czy mieli "zwykłe" obręcze luzem, szosowe na pewno) albo szukać podobnej wizualnie obręczy, i zlecić komuś zaplecenie koła. 

Piasta to coś koło stówki, obręcz podobnie, szprychy +/- 2zł sztuka (2.0, niecieniowane). Robocizna różnie, zależy gdzie, ale dajmy 50zł. W 350 się zamkniesz, chcesz taniej to trzeba kupić tańszą piastę. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Nie wiem skąd mi przyszło 27,5 . 28 z pewnością i teraz pytanie na moją jazdę, może nie warto pchać się w bontragera tylko coś pokroju jak wyżej podałem na alledrogo.

Ewentualnie znależć pasjonata, i zlecić zaplecenie.

 

koło 2

 

koło 3

Koło nr 3 ma dobre opinie, tylko że 29 cali resztę kasy przeznaczę na opony continentala np i w jakieś gadżety rowerowe.

Zależy mi na jak najkrótszym czasie zrealizowania potrzeby, bo środka lokomocji brak na dojazdy do pracy - pogoda sprzyja.

Edytowane przez montenegro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28/29 jeden pies. Przyjęło się że to pierwsze to szosy/crossy/trekking a to drugie górale i szersza opona. Ale średnica obręczy ta sama. 

Pierwsze z linku odradzam, tania obręcz, tania piasta, niewiadome szprychy. Drugie tym bardziej - za stówkę to można dobrą obręcz kupić. 

Szukaj albo w budżecie +/- 300 zł albo poproś w lokalnym serwisie o takie jakie Ci wspomniałem. Czyli piasta na łożyskach Novatec, dobra obręcz i nierdzewne szprychy. No i pasjonat czy nie - ktoś kto zrobi to dobrze. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Sobek82 napisał:

biorąc pod uwagę że z przodu jest lżej, mam te koło na tyle, kiedyś były tańsze, nie przekraczały ceny 200 zł

Ale tu nie o wytrzymałość tylko że w rowerze o którym mowa zostaje koło z 32 szprychami z tyłu. I będzie widać niepotrzebną różnicę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...