Skocz do zawartości

[lampka] Bontrager Ion Flare 200 rt / czas pracy


KNKS

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się , podałem czas dla najbardziej prądożernego trybu :-). W sumie jeżdżę tylko w dzień i nie wiem ile realnie w nocy ta lampka wytrzymuje. Jak jadę obecnie do roboty to jest ok O stopni i myślę, że to ma też znaczenie.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnych warunkach około 5h w tym mocnym trybie migania. Aczkolwiek już dwa razy była wymieniana, przez dostawanie się wilgoci, co skutkowało błędami w ładowaniu i świeceniu tylko w ''trybie awaryjnym''. Przez problemy z wilgocią, nie wiem czy bym drugi raz kupił. Jak wyłączyć radio ? masz na myśli bluetoth ? Moja potrafi leżeć naładowana nie używana dwa miesiące po czym się okazuje, że jest rozładowana. Może właśnie tryb czuwania ja rozładowuje ? 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest o lampce przedniej.

Interesuje mnie czas pracy w trybie dziennym, czyli dużo mocniejsze "miganie" niż w nocnym. Podstawowym kryterium jest zapewnianie wyrażnego błysku w słonecznych warunkach.

Tak czy owak jeśli ma to być coś około 4-5 godzin, to zdecydowanie zbyt krótko, bo musiałbym ładować praktycznie co jazdę. Obecny Knog PWR Road świeci coś około 30 godzin, ale jest stosunkowo duży i myślę o zmianie na coś mniejszego.

@seba8121 Słyszałem kilka razy ze często trafiają do naprawy, ale KNOGowi również to się zdarza 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto pamiętać o tańszej wersji czyli Flare R City i Ion 100 R. Widziałem ofertę na te lampki 264 zł za komplet co jest niemal połową ceny za komplet RT. Poza tym lampka tylna świeci szerzej niż w wersji RT a sterowanie z poziomu nawigacji jest w sumie mało przydatnym gadżetem. Zwłaszcza jak ktoś nie ma Garmina :)

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj zgodzę się z Tobą. Wersja City w pełnym słońcu jest troszkę za słaba. Ale do większości warunków jest wystarczająca. Natomiast główny problem w takich warunkach to lampka przednia. Zdarza się że kierowca skręcając w lewo i jadąc pod słońce nie zauważa jadącego z naprzeciwka rowerzysty. A tutaj zarówno Ion 100 R jak i Ion 200 RT świecą z tą samą jasnością czyli 100 lumenów (tryb dzienny migający). I wg. mnie jest to troszkę za słabo na takie warunki. 200 lumenów byłby bardziej odpowiednie. Oglądałem lampkę Ion Pro RT który ma w tym trybie 300 lumenów i nie jest to przesadą. Z drugiej strony warto o tym pamiętać, nie liczyć na "magiczną" moc lampki i zwolnić w takich warunkach przed skrzyżowaniem upewniając się kierowca z naprzeciwka nas widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chrismel napisał:

 Wersja City w pełnym słońcu jest troszkę za słaba. Ale do większości warunków jest wystarczająca. Natomiast główny problem w takich warunkach to lampka przednia. Zdarza się że kierowca skręcając w lewo i jadąc pod słońce nie zauważa jadącego z naprzeciwka rowerzysty. A tutaj zarówno Ion 100 R jak i Ion 200 RT świecą z tą samą jasnością czyli 100 lumenów (tryb dzienny migający). I wg. mnie jest to troszkę za słabo na takie warunki. 200 lumenów byłby bardziej odpowiednie. Oglądałem lampkę Ion Pro RT który ma w tym trybie 300 lumenów i nie jest to przesadą. Z drugiej strony warto o tym pamiętać, nie liczyć na "magiczną" moc lampki i zwolnić w takich warunkach przed skrzyżowaniem upewniając się kierowca z naprzeciwka nas widzi.

Dlatego dzienna na przód to chyba Cobber Mid najlepsza. 320 lm i bardzo szeroko świecąca powinna być wystarczająca i też o ile pamiętam to można przez ModeMaker ją sobie  po swojemu spersonalizować. 

Spoiler

image.png.66dbb2319ce1e0686cc2004f63fefcdc.png

W sumie sam bym ją kupił gdybym potrzebował do ulicznego przemieszczania się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cobbery można z powodzeniem montować na główce, zresztą tam je tylko widzę, bo też nie cierpię jak coś jest montowane na kierownicy i nie ważne czy to małe czy duże. 

Widziałem ją w akcji w słoneczny dzień, nic po ślepiach nie waliło - mocno rozproszone po bokach światło, jak dla mnie ideolo do jazdy po mieście w dzień. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...