Skocz do zawartości

[Znalezione w internecie] Filmy, zdjęcia, gify...


Rekomendowane odpowiedzi

Też mnie to zastanawia, zwłaszcza że na tym filmiku autor jeździ tak ostro, że bym chyba na najtańszych Shimano to ogarnął. Sam proces i pomysł fajny, ale to chyba na tyle. Przecież w mistrzostwach DH ludzie jeżdżą na klasycznych hamulcach, które dają radę bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie spokojnie, marketing zaraz podłapie, że sztywne osie nie wystarczają i przy pojedynczej tarczy hamowanie tylko jedną stroną powoduje gięcie osi, co ma KLUCZOWE znaczenie dla prowadzenia roweru :)

Edytowane przez Nial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, skom25 napisał:

Też mnie to zastanawia, zwłaszcza że na tym filmiku autor jeździ tak ostro, że bym chyba na najtańszych Shimano to ogarnął. Sam proces i pomysł fajny, ale to chyba na tyle. Przecież w mistrzostwach DH ludzie jeżdżą na klasycznych hamulcach, które dają radę bez problemu.

Muszą być podwójne hamulce z przodu :D We filmie jest przecież przedstawiony w pełni zawieszony " Prawdziwy " rower Enduro który wykorzystuje potencjał podwójnych hamulców na zjazdach i geometrycznie jest przystosowany do stabilnej jazdy w dół, nie na darmo taki rower jest przedstawiony we filmie, przecież ma tyle wspólnego z Enduro jak stara Ukraina do nowego Thunderbird-a.

Klasyczne hamulce do zjazdu dają radę nie trzeba kombinować, no ale widać komuś się nudzi, dodatkowo ma bardzo duże wymagania co do części rowerowych, a jak widać na filmie części ma z najwyższej półki " Bieda - Edyszyn " chociaż może coś w tym rowerze się znajdzie lepszego, nie szukałem. 

Janek małymi kroczkami wraca na rower ... :) :thumbsup: " Janek, zapodaj coś we filmach na temat nowej ramy Dartmoor Hornet Pro "  

Fajna muzyka przy zakładaniu oliwki :D :thumbsup:

 

Edytowane przez __guest
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taki sklep rowerowy Treka w Częstochowie. Jak na to patrzę to nie wyobrażam sobie jak takie coś może się utrzymać i wyjść na swoje biorąc pod uwagę poniesione koszty. Opłaty związane z rowerami do testów są absurdalne: od 70 zl na dobę przy jakimś najtańszym sztruclu Trekowskim do 300 zł ale uwaga za każdym razem kaucja 50% wartości roweru. Przy elektryku dajmy na to kaucja to 20 tys zł. Już widzę kolejki chętnych na takie testowanie.

Przy Specialised w Szczecinie nikt ode mnie nie chciał jakiejkolwiek opłaty za dobę zarówno przy fullu xc jak i elektryku. Co sklep to obyczaj. Powodzenia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...