Skocz do zawartości

[Napęd] "Przemiana" Gianta Fastroad SL1 w szosówkę


knyklu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

brat porzucił u mnie w garażu praktycznie nowego Giant Fastroad SL1 2021 rozmiar L, bo mu się źle jeździ, wrócił do UK i zamówił coś innego (i teraz czeka do sierpnia).

Ja natomiast - ze słomianym zapałem - od kilku lat kupuje jakiegoś enduransa. Najpierw czekałem na promocje, teraz czekam na rowery :).

Do setna. Pojeździłam trochę tym fastroadem i jest w sumie OK, ale chyba jednak chciałbym baranka zamiast płaskiej.

1. Czy ktoś z doświadczeniem mógłby spojrzeć na jego geometrię i ocenić, czy po zmianie kierownicy będzie to bardzie rower "wyścigowy" czy wygodny endurance (typu Contend AR) - wydaje mi się, że to pierwsze.

2. Ile może kosztować taki "swap" na klamkomanetki 2x11 hydrauliczne + kierownica rozsądna? 

Sprzedaż i kupno czego innego nie wchodzi w grę - brat zakazał :)

Kłaniam się.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama szosowa jest o 11cm krótsza (Wheelbase/Reach: 1031/392 vs 1045/403). Musiałbyś założyć prawie zerowy mostek, żeby kierownica nie uciekła Ci za bardzo do przodu. 

Cytat

na klamkomanetki 2x11 hydrauliczne + kierownica rozsądna

Klamkomanetki GRX to koszt ok. 2000PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ się wygodnie bardzo. Kombinowałem ze względu na to, że sporo jeżdżę rekreacyjnie +100km i jednak jakieś zmiany chwytów byłyby mile widziane.

No nic, jest co jest, za darmo, więc nie ma co wybrzydzać. Szkoda tylko że brat w zastępstwie do tego Gianta wybrał innego fitnessa (Scott Metrix 10 z 2022). Też mu nie będzie pasował, i pewnie zaproponuje, że zostawi go w Polsce na urlopowe jazdy. Może za 3. razem kupi coś z barankiem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...