Skocz do zawartości

[cena,rabat] Aktualne ceny rowerów, rabaty na poszczególne marki.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Jak nie S-Works, to może Project One u Treka ?
Orbea, czy BH są znacznie tańsze, a mają możliwość personalizacji.
Spec na pewno nie ma ?
Zresztą nikt nikomu na siłę nie wciska tej marki - są przecież inni, być może szerzej nie znani producenci ( poza ludźmi mocniej siędzącymi w temacie ), gdzie za mniejsze pieniądze można mieć już chyba wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, skom25 napisał:

Nie mówimy teraz o tym czy kogoś stać czy nie. Patrzę obiektywnie na cenę roweru i coś mi się tu nie klei. Tak jak pisałem wcześniej, od lat nie nastąpiło absolutnie nic rewolucyjnego. Ta cena to zwykłe zdzierstwo, próba robienia z roweru towaru luksusowego.

No właśnie trzeba mówić i przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Iluzją jest twierdzenie, że tylko Spec oszalał. Popatrz na Drzajaty gdzie znajdziesz chore ceny zarówno w takim Reignie jak i Trance. Ten drugi w jednym modelu jest za 16 tys gorszy niż z 5-6 lat temu za 8 tys. Spec nie podniósł cen o 100% a tutaj jest blisko. Ja 7 lat temu z 9 tys miałem porządnego fulla na topowym Pike'u jak na ówczesne czasy a dziś prawie tyle jakiś cymbał woła ode mnie za tylko topowy amor. Ja wiem, że to cygańskie złoto ale laski nadal nie robi by tyle za to dać. Chodzi o to, że wszyscy szaleją tylko jedni więcej drudzy mniej. Ale jak Spec czy inny Trek dojdzie do 100 tys to Canyon też popłynie i to co my tutaj polecamy w postaci powiedzmy dobrego Nerve za 13 tys to wyjdzie zaraz 20 tys. Wielu osobom zamarzą się tylko przechodzone rowery bo o nowych to nawet nie pomyślą. Więc sumarycznie to nie jest co tam mnie Spec obchodzi. Niech dowalą nawet 200 tys. To jest tak jak i kilka innych marek korporacja szkodniczo-rozbójnicza. Taki pasożyt, który sieje zamęt i ferment. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do głównego tematu... Chyba jestem zdecydowany na zakup nowego roweru (chociaż miałem to zrobić po 5 latach, a obecnym jeżdżę dopiero 3...). Chciałbym Sparka RC Team Issue AXS lub Sparka RC Team Black. Ktoś kupował ostatnio Scotta i orientuje się, jak wygląda sytuacja z rabatami? O dziwo znalazłem kilka sztuk dostępnych od ręki, szczególnie RC Team Black, ale te ceny...no trochę Scott popłynął względem ubiegłych lat... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, Lux tańszy o prawie 4 tys stoi na karbonowych kołach, a te Syncrosy (czyli zapewne nadal Formula) to totalna padaka. Ja jednak mam swoje wypasione koła, więc nie zwracam na to większej uwagi. :) Jeśli dostanę gdzieś rabat 15%, biorę Sparka. Jeśli nie, zastanowię się nad Luxem, bo jest jednym z trzech, które biorę pod uwagę (jeszcze Oiz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nie kupować jeszcze nowego roweru, ale patrząc na to, co dzieje się na rynku (i w kraju...), to za dwa lata na pewno nie będzie mnie stać na odpowiednik obecnego RC Team. Więc tak myślę, że albo teraz, albo... później coś kiepskiego. 

Jeśli nie uda mi się dostać rabatu na Sparka (jeszcze nigdy żadnego roweru nie kupiłem w cenie katalogowej ;)), to poważnie zastanowię się nad Luxem. Gdyby ktoś słyszał o dostawach Scotta do jakiegoś sklepu, dajcie znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na informację ze sklepu, który niegdyś polecał mi znajomy. Inny, polecany przez kolegę z forum, nie ma interesujących mnie modeli.
Znalazłem jeden, który ma RC Team Black, ale mimo wszystko ze względu na malowanie wolałbym Team Issue AXS. No i przemawia za nim to, że SRAM AXS jest w cenie i pogoniłbym napęd w dobrych pieniądzach, wymieniając na Shimano, który już mam w domu. :) Tylko ten SID ze starym Chargerem... 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest różnica w maratonie na wigry czy porządnym nowoczesnym XC. Poza tym na takim za 600zł jeśli generujesz dużą moc to daleko nie zajedziesz. Czy różnica warta dopłacenia to zależy od ciebie ale patrząc na realną wartość pieniądza to za 600zł  naprawdę nie ma czego się spodziewać.

@TheJWtrochę szkoda kupować super rower i na dzień dobry zacząć w nim wymieniać podzespoły. Z tego względy nie kupiłem w zeszłym roku scotta RC za 16kzl bo chciałem shimano a tu był sram. A wracając do twojego wyboru to właśnie RC team ze swoim czarnym kolorem i shimano bardzo mi odpowiadał. Kwestia gustu. Twój pomysł nie jest zły ale jeśli kolor Team Issue AXS taki jest dla ciebie ważny to chyba jest to właściwy wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, TheJW napisał:

Czekam na informację ze sklepu, który niegdyś polecał mi znajomy. Inny, polecany przez kolegę z forum, nie ma interesujących mnie modeli.
Znalazłem jeden, który ma RC Team Black, ale mimo wszystko ze względu na malowanie wolałbym Team Issue AXS. No i przemawia za nim to, że SRAM AXS jest w cenie i pogoniłbym napęd w dobrych pieniądzach, wymieniając na Shimano, który już mam w domu. :) Tylko ten SID ze starym Chargerem... 😕

A co jest takiego złego w AXS? Wydasz tyle kasy i zaczniesz od przekładek? Dla mnie to trochę bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie jak najbardziej z sensem. Włoży Shimano, ktore ma, sprzeda Srama. Obniży koszt zakupu. Jesli nie można kupić tego czego sie chce w całości, to trzeba kombinować. Całe szczęście że w rowerach jest to możliwe w zasadzie bez problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kaloryfer Team Black też mi się podoba i bardziej odpowiada mi osprzęt, szczególnie FOX zamiast SIDa. W tym wypadku wymieniłbym tylko przerzutkę na XTR (skoro już ją kupiłem, to czemu nie...;)). Jednak malowanie Team Issue podoba mi się po prostu zdecydowanie bardziej. Team Black musiałbym zobaczyć na żywo, bo jeśli to taki naprawdę chamsko surowy karbon, to odpada. 

@skom25 nie tyle w AXS, co generalnie w SRAMie. Napsuł mi już wystarczająco krwi przez ostatnie 1,5 roku, żeby jeździć na nim ponownie. Kosmiczne koszty eksploatacji, awaryjność i brak możliwości naprawy, szczególnie tylnej przerzutki, przekreślają u mnie komponenty SRAM. Chwaliłem go sobie za sposób działania - twardy, konkretny, pewny - ale to nie przeważy nad wymienionymi wadami. 

Co do przekładek - już dawno podjąłem decyzję, że kolejny napęd w obecnym rowerze będzie Shimano, że kolejny rower będzie na Shimano, mam już kupione części. To powszechna praktyka, szczególnie u "ścigantów". No i jak zauważył @wojtt80 - obniży to koszt zakupu roweru.

Myślałem nad jakimś niższym karbonowym modelem jako bazie, ale tam było by już zbyt wiele do wymiany...no i malowanie tyłka nie urywa. :)

Na razie wszystko wskazuje jednak na to, że AXS w ogóle nie dostanę, a na pewno nie z rabatem, bo jest zbyt chodliwy... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega chciał kupić rower wiec w weekend pochodziłem troche po sklepach rowerowych.
Zauważyłem że brak w sklepach rowerów w cenie 6000-7000PLN. Sa tanie w cenie 2500-3000PLN, potem jest dziura i następna półka to 13000PLN w górę.

Karbonowy gravel na Shimano 105 cena zaczyna się od 13000PLN. Ultegra to następne kilka tysięcy w górę. Sporo jest tez rowerów z górnej półki. W Specu, szosa z elektryczną grupą DI2 to 30000PLN, a bezprzewodowa grupa to 60000PLN 😲. Powiem że troche mnie zaskoczyły te ceny. Myślałem że  za 10000PLN gravela na GRX lub 105 da się kupić, a tu zonk.
Jeden model jaki udało się znaleźć w cenie 7500PLN, to karbonowy Giant na Tiagrze. Troche taka szosa+. Max opona to 35C, trochę mało na gravela.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...