graveloiksctrailowka Napisano 23 Marca 2022 Udostępnij Napisano 23 Marca 2022 W dniu 19.09.2021 o 08:35, bogus92 napisał: Ewentualnie jeśli z środku znajdziesz dużo syfu to zrób także pełny serwis teraz neopren na golenie i jedyne co to wymieniam olej w dolnych lagach, bez babrania sie z tym + lepsza jakosc pracy zawiasu przez caly okres "zycia" oleju.., no i nie obawiam sie wjezdzania w błoto, bez strachu ze "cos sie dostanie do srodka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 23 Marca 2022 Udostępnij Napisano 23 Marca 2022 (edytowane) Prawdopodobnie miałeś szczęście, bo po 10 latach bez serwisu przeciętny amortyzator jest do wyrzucenia. Edytowane 23 Marca 2022 przez Galvatron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 23 Marca 2022 Udostępnij Napisano 23 Marca 2022 Reba DA czy w ogóle cokolwiek z "tamtych" czasów nijak się ma do tego szajsu jaki jest obecnie. Sam mam ten amor i nie widział serwisu już właśnie z 10 lat bo od 2013 roku. W tym kilka lat stał w szopie. Nie robię serwisu z ciekawości bo mi nie zależy już na tym amorku. Taka próba sprawdzenia ile to faktycznie wytrzyma. Fakt faktem jestem pedantem i jazda bez błota ale i tak to spory resurs serwisowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 23 Marca 2022 Udostępnij Napisano 23 Marca 2022 Pod względem trwałości - wszystkie współczesne reby SA. Wcale tak wiele w tych prostych do bólu amortyzatorach się nie zmieniło. Problematyczne bywają bardziej zaawansowane tłumiki, których w rebie nie było i nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.