Skocz do zawartości

[amortyzator] marzocchi bomber 58 problem


Mateusz198011

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj rozebrałem swój amortyzator żeby wykonać w nim podstawowy serwis. Po otwarciu dolnych goleni wyleciał olej wraz z olejem z tłumika, gdy odkręciłem tłumik od lag to spojrzałem że na moim tłumiku jest dziurka i po ugięciu mocniej wydostaje się z niej olej. Czy wie ktoś do czego ona służy, jakie ma zadanie, czy powinna być zaślepiona? 

Z góry dziękuję za pomoc 

Pozdrawiam Mateusz :)

012345.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten otwór służy do wyrzucania nadwyżki oleju z tłumika.

Uszczelnienei tłumika od strony dolnych goleni jest zaprojektowane tak, żeby ograniczyć tarcie, a tym samym poprawić czułość. Ceną za to jest jednak przenikanie oleju z dolnej goleni do tłumika. Ten port służy do wyrzucania tej nadwyżki oleju, tak żeby spływała z powrotem do goleni.

Dlatego prawa goleń w Foxach zalewana jest tym samym olejem co tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...