Skocz do zawartości

[Problemy z sygnałem GPS] Strava nie łapie dobrze sygnału


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio borykam się z problemami z GPS w telefonie. Podczas tras Strava często zbacza z trasy, która jadę lub jej zarys jest kwadratowy i biegnie jakby od punktu do punktu. W telefonie mam wszystko ustawione tak, aby GPS był najlepszy, dokładność lokalizacji itp. Zastanawiam się czy to problem z telefonem, po prostu jest za stary i już zaśmiecony (brakuje trochę pamięci, bo mam 32Gb) czy jest jakiś inny. Miał ktoś podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki telefon? Opisywane przez ciebie problemy z GPS notorycznie wystepują na telefonach opartych z układami Mediateka i tutaj raczej nic nie poradzisz.

W przeciwnym razie to mogą być poprostu zakłócenia przez słabą widoczność (drzewa, budynki itp.) na końcu upatrywałbym problemów z softem czy telefonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GPS, to GPS. Aplikacje odwołują się do oprogramowania sprzętowego, a to do sprzętu. Jeśli przyznałeś Stravie uprawnienia do korzystania z lokalizacji, nie masz włączonego oszczędzania energii czy usypiania aplikacji, a nadal jest coś nie tak, to jak my mamy Ci pomóc? Albo suport Stravy, albo forum androida, gdzie dostaniesz na pewno rzetelniejsze i dokładniejsze porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio w Galaxy S10 włączyłem Stravę jeżdżąc na rolkach i co chwilę po zablokowaniu ekranu i włożeniu telefonu do kieszeni dostawałem informację o zgubionym sygnale GPS, a na mapie pokazywały się proste linie. To samo miałem jakiś czas wcześniej gdy chciałem zarejestrować dłuższy spacer. Włączałem Mapy Google i lokalizacja działała normalnie. Rozwiązałem problem...wyłączając i włączając lokalizację w telefonie. ;)
Ani oszczędzanie energii, ani wprowadzanie Stravy w tryb uśpienia nie były problemem.

Autor wątku wspomniał jednak, że problem dotyczy wszystkich aplikacji korzystających z GPS, a nie tylko Stravy, więc problem jest bardziej złożony.
@Werve Nokia nie ma na stronie suportu działu w stylu "known issues"? Może Google coś zwróci po wklepaniu odpowiedniego hasła? Jeśli ktoś miał podobny problem, to możesz łatwo znaleźć rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...