f16marcin Napisano 11 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2021 Posiadam Manitou r7 80 Super TPC. Mam z nim taki problem ze przy powrocie świszczy jak by zaciągał powietrze no i średnio płynnie chodzi. Wydaje mi się, że ma mało oleju bo trochę zaniedbany był przez ostatnie lata, uszczelki były zasyfione i przepuszczały, teraz wyczyściłem z zewnatrz i trochę syfu ze środka do góry nogami i cieńką kartą. Nie wiem czy opłaca mi się go wysyłać gdzieś na serwis a jeżeli tak to może polecili byście kogoś lub jakiś serwis ?. Druga opcja to rozebrać go samemu, nie wiem tylko czy to się opłaca bo kupić olej w takiej małej ilości, jakieś narzędzia specjalistyczne będą potrzebne ? Doradźcie proszę co z nim zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
f16marcin Napisano 15 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) ? Aktualnie wybrałem. 1. Zestaw o-ringów i uszczelek https://allegro.pl/oferta/zestaw-o-ringow-30mm-markhor-m30-r7-10184608109 (179zł) - nie wiem czy potrzebuje aż tyle bo mogę też kupić same uszczelki za 100 . Możliwe, że nie potrzebuje tego wszystkiego ? bo w sumie na zewnatrz uszczelka kurzowa nie wygląda źle ?? 2. Smar Sram Butter https://allegro.pl/oferta/smar-sram-butter-do-amortyzatorow-20ml-strzykawka-10035119841 (37zł) 3. ROCKSHOX Olej do amortyzatora rowerowego 5WT (22zł) 4. 5W40 - Olej Motorex Boxer 4T (65 zł) taki wyczytałem, że niby się nada ? Same oleje wychodzą 124 zł komplet z oringami 300 zł a same uszczelki 224. Którą opcję wybrać ? i co pozmieniac żeby było taniej Edytowane 15 Lipca 2021 przez f16marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.