Kadirax Napisano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Witam mam takie pytanie bo są z tego co się orientuję 3 typy standary montażu wkładu suportu:Włoski,Francuski oraz Brytiski i mam pytanie uczę się bo chce w przyszłości otworzyć własny serwis czy w serwisie potrzebuję 3 typów gwintownikow? Do Włocha Francuza oraz Bsa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Chroń Panie przyszłych klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kadirax Napisano 10 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Tak to wszystko już umiem hamulce przerzutki oraz centrować koła prostować hak przerzutki zajmuję się handlem rowerami z Niemiec i już dość sporo przerobiłem a z suportami kilka razy wymieniałem więc doświadczenia nie mam Po za tym Panie mądry jak tak piszesz "Chroń Panie przyszłych klientów " To może podzielisz się swoją wiedzą jak się znasz to odpowiedź na pytanie zamiast się nabijać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2021 Tak, widziałem wpisy na forum. Dlatego też napisałem co napisałem. Powodzenia w biznesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2021 Doświadczenie to się zdobywa pracując u kogoś, pod okiem osoby która się zna i Cie nauczy. Umiesz centrować koła? Wiesz coś o naciągu szprych? Strzelam że mam znacznie, znacznie większą wiedzę niż Ty, pewnie większą niż sporo pseudo serwisantów w Polsce, a roweru komuś za pieniądze bym nie ruszył. Patrząc na Twoje tematy, to mam wątpliwości czy ktoś by Cie wziął na serwisanta, bo brakuje Ci naprawdę podstawowej wiedzy. A wracając do pytania. Jak już tak wyjdzie i otworzysz ten serwis, to po co Ci na początek gwintownik? Narzędzie jest bardzo drogie, a naprawy sporadyczne. W Polsce to właściwie spotkasz tylko BSA. Włoski to w jakiś egzotykach lub antycznych ramach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garlock Napisano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2021 Popieram. Jak ktoś ma nadmiar gotówki i koniecznie chce kupić gwintownik do mufy suportu to BSA. Włoski to rzadkość, ale pojawia się w szosowych. Może być przydatny, jak się trafi rama z zerwanym BSA i wtedy można próbować przegwintować na włoski (przydałby się wtedy rozwiertak). Początkującemu warsztatowi odradzam takie naprawy. Francuz to prehistoria. Spotkać je można w ramach francuskich welocypedów tak gdzieś do lat 70tych (potem Francuzi przeszli na ohydny calowy gwint). I takich rowerów unikać jak ognia. Nie tylko suport ma inny gwint, to samo dotyczy sterów, średnic sztyc itp. Części nieosiągalne. To nie są rowery do serwisowania w komercyjnych (czyli zarabiających na życie) serwisach. Ale jak ktoś chce mieć wszelkie możliwe gwintowniki do suportów, to niech dokupi do kompletu do gwintów szwajcarskich (gwint jak we francuzie ale lewy-prawy) i do radzieckich wynalazków typu Ural czy Ukraina (bo tam chyba jest coś co istnieje tylko w GOST). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.