Skocz do zawartości

[Amortyzator SR Suntour] problem z określeniem modelu, typu.


nesiasps

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to fizycznie poznać - dajmy na to XCR powietrzny a Raidon? Najlepsze że naklejka na nim to Epicon - i tak sprzedawca to podaje w opisie - natomiast w karcie gwarancyjnej przy zakupie wpisano Raidon z numerem seryjnym który jest fizycznie na amortyzatorze. Myślę że sprzedający zakupił taniego XCRa a zapłacił za Raidona

a naklejki to może i sam sobie kupił i nakleił Epicona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest różnie z tymi amorkami.  Często mi się zdarzają  przypadki że amorek jest oryginalnie poskładany fabrycznie np. Radion a po sprawdzeniu w bazie danych wyskakuje np. XCR albo Axon lub epixon. Bardzo łatwo rozpoznać czy to jest amor taki jaki powinien być. 

1. XCR ma stalowe rury goleniowe i stalową rurę  sterowa

2. Raidon ma aluminiowe rury goleniowe koloru jasny złoty i stalowe rury goleniowe (występują również aluminiowe rury sterowe) Czarne rury goleniowe występują tylko w Raidonach Boost

3. Epixon ma aluminiowe rury goleniowe koloru czarnego i aluminiowa rura sterowa

4. AXON ma aluminiowe rury goleniowe koloru ciemniejszy złoty i aluminiowa rura sterowa. Czarne rury goleniowe występują w AXON-ach Boost

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...