Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie - proszę o zweryfikowanie stopnia oryginalności zachowania roweru i potencjału do ewentualnej przyszłej renowacji. Ze strony mslonika wywnioskowałem że brakuje lampek, osłony łańcucha, hamulca dociskowego i paru pomniejszych drobiazgów w rodzaju odblasków w pedałach, plus siodło mogło zostać wymienione, nie ma na nim żadnych oznaczeń. Nie jest nigdy pewne co w Bydgoszczy fabrycznie pakowali do konkretnych modeli a co było fantazją przyszłych właścicieli - są tu na forum może jacyś szczęśliwi posiadacze takiego cuda? Niestety sprzęt okazał się po umyciu nieco mniej wspaniały niż wydawał się przed umyciem, ot choćby obręcze wyglądają na nie do odratowania. Gdzie można szukać oryginalnych części do takich rowerów poza allegro (gdzie i tak ich prawie nie ma, a jak są to za miliony monet)? inb4 złomowisko. 

IMG_20210509_191026 (Copy).jpg

IMG_20210509_191054 (Copy).jpg

IMG_20210509_191103 (Copy).jpg

IMG_20210509_191118 (Copy).jpg

IMG_20210509_191146 (Copy).jpg

IMG_20210509_191217 (Copy).jpg

IMG_20210509_191251 (Copy).jpg

IMG_20210509_191302 (Copy).jpg

IMG_20210509_191333 (Copy).jpg

IMG_20210509_191412 (Copy).jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, ciorak1 napisał:

są tu na forum może jacyś szczęśliwi posiadacze takiego cuda? 

Ciężko rower produkowany w prl'u nazywać cudem.

Nie wiem jaką on tam ma dla ciebie wartość sentymentalną ale kolekcjonerskiej, nawet po renowacji nie będzie miał żadnej

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Mam podobny rower, też Romet choć inny model.

Z góry Ci mówię, że renowacja tego się nie opłaca, pochłonie to mnóstwo czasu i sporo pieniędzy. 

Ale jak się uda skończyć to będziesz miał sporo satysfakcji ;)

Ja się podjąłem renowacji tylko dlatego, że to był stary rower mojej babci na którym uwielbiałem jeździć za bajtla :) i w sumie nadal super mi się na nim jeździ :)

Jak znajdę zdjęcia to wrzucę.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Jagna rocznik 1974.

Jak widzisz dynamo NRD- lata 90 te.

 Błotniki Polskie ale przedni wymieniony, być może tylny też (przeważnie były stalowe - czarne).

 Koła i bagażnik- Ukraina. Sprawdż piasty może są polskie.

Siodełko wygląda na polskie ale sprawdź czy nie ma sygnatury (I Sz) - cyrylicą.

Edytowane przez dovectra
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...