wolek Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 Zamówił hamulec pewnie dlatego że już miał do czynienia wcześniej z tym Klientem, przewód sam nie pęka, nowy hamulec = gwarancja producenta, jeśli znów zdarzyło by się coś takiego hamulec został by odesłany na gwarancje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 27 Kwietnia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, a przewody same nie pękają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JWO Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 22 minuty temu, wolek napisał: hamulec został by odesłany na gwarancje. Co to z serwis, jak nie umie przewodu za 30PLN wymienić. Może coś żle zrozumiałem, ale tam uszkodzony był przewód, a nie hamulec. I tak własciwie co to jest ten "hamulec"? Zacisk? Klamka? Komplet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolek Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 Co to za klient który komunikuje się za pomocą sms ów a po odbiór roweru wysyła kogoś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 Pewnie taki, który chce uniknąć konfrontacji. Mi coś w tej historii się nie podoba, ale to może już kwestia podobnych serwisowych "przygód" które tutaj ludzie opisywali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 27 Kwietnia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 6 minut temu, wolek napisał: Co to za klient który komunikuje się za pomocą sms ów a po odbiór roweru wysyła kogoś innego? Co to ma do rzeczy? Serwis ma dobrze wykonać robotę, a klient zapłacić. Tyle. Jakby serwis obrażał się na klientów bo piszą smsy i odmawiał im wykonania usługi to szybko by zaliczył plajtę. Takie jest powiedzenie szanujących się biznesmanów "Klient nasz pan". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 8 minut temu, wolek napisał: Co to za klient który komunikuje się za pomocą sms ów No właśnie , brak dobrej komunikacji i są nieporozumienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JWO Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 7 minut temu, dovectra napisał: brak dobrej komunikacji To znak nowych czasów. Moi pracownicy którzy siedzą 4 metry ode mnie wysyłają mi chata. Rozmowa z boku wygląda to jak monolog, oni coś pytaja na chacie, ja odpowiadam głośno . Wielu znajomych mówiło mi że mają podobnie. Te chińskie obyczje 😜 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.