Skocz do zawartości

[hamulce] Accent furious - hamulce szosowe


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś orientuje się czy do ramy accent furious można zamontować hamulce szosowe typu pivot, np. shimano tiagra? 

W widelcu i ramie są otwory ale nie mam pojęcia czy otwory są wyłącznie pod błotniki czy można również montować hamulec szosowy.

Producent milczy w tym temacie, jest tylko info, ze do ramy pasuje hamulce tarczowe PM.

Edytowane przez pjurak
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez roberikrowerem1
      Hej, w moim rowerze z lat 80 brakuje przerzutki. Potrzebuję przerzutkę tylną , która obsłuży 6 przełożeń z tyłu.  Jest to rower szosowy, szukam przerzutki do okolo 120 zł, która będzie pasowała na moje mocowanie do ramy to to  pierwsze u góry z lewej strony. Nie ma haka ani nic. Prosze o pomoc.
       
      2. czy na pewno wejdą koła na obręcz 20mm. mierzone od scianki do scianki?  wcześniej na tych kolach byl rozmiar 37-622  teraz chcialbym 28-622 czy da radę?
      Z góry dziękuję 
    • Przez AXeLL1
      Witam, 
      Poszukuję Pedałów Spd+Platforma z drugiej strony, jaki model i producenta polecacie najbardziej? Dodam że pedały napędzały by vento 5.0 i prawdopodobnie będą używane z butami mtb [ zależy mi na cywilnym wyglądzie buta z racji tego że rower będzie mi służyć jako środek transportu]
      swoją drogą jakie buty polecacie? tak do 200zł max, buty z decathlonu za 150zł mają jakiś sens? 
    • Przez boch3n
      Cześć,
      tak jak wielu przede mną, przymierzam się do zakupu pierwszej szosy. Rower ma mi posłużyć przez najbliższe dwa lata w przygotowaniach do triathlonu, więc tyle samo czasu będzie spędzał na trenażerze w pokoju co na zewnątrz. Najpewniej za 2 lata kupię coś lepszego, już pod starty w zawodach, a póki co chcę robić nogę.
      Mój limit to tysiąc euro, no może 1200 maks. W związku z tym zacząłem się zastanawiać czy kupić nówkę ze sklepu czy lepiej używkę? Nie mam żadnego doświadczenia, więc serwis i gwarancja ze sklepu to dla mnie dodatkowy plus. Nie potrafię również ocenić jakości używki, więc muszę posiłkować się tym co jest na zdjęciach i ewentualnie tym co mi podpowiecie. 
       
      No więc do brzegu. Jeżeli chodzi o nówki to myślę nad dwoma modelami:
      EDR AF 105 VAN RYSEL lub Giant Contend SL 2 2020:
      https://www.decathlon.nl/p/racefiets-wielrenfiets-edr-af-shimano-105-zwart/_/R-p-305449?mc=8529300&gclid=CjwKCAiAo5qABhBdEiwAOtGmbllBbrubsCAev1JYGHWFURF0m8qvsLBuYI3sMQEXsg5a7f3El0qSjhoCZlIQAvD_BwE
      https://sprint-rowery.pl/rower-szosowy-giant-contend-sl-2-2020
      A może powinienem zwrócić uwagę na jeszcze inne modele, np. Trek Domane AL 3? 
       
      Co do używek to jest tu kilka, które szczególnie mi się podobają:
      Cube Agree GTC, rocznik 2016. Cena ok. 1100 euro. Karbon, kilka modyfikacji.
      https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m1652794818-cube-agree-gtc-full-carbon-56cm-racefiets-shimano-105.html?previousPage=lr
      Tutaj inny Cube Agree GTC. Trochę tańszy niż poprzednik.
      https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m1609540825-cube-agree-gtc-maat-56.html?c=80906a7f13ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent
      Trek Emonda, rocznik 2016 (lub 2015). Cena ok. 1050 euro.
      https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m1608563769-carbon-racefiets-trek-emonda-shimano-105-maat-56.html?c=80906a7f13ccf514b11788e5504db095&previousAction=asqSent
      Gazelle:
      https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m1655055227-gazelle-custom-full-carbon-racefiets.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
       
      Co o tym myślicie? Który nadałby się najbardziej? Przepraszam za holenderskie linki, ale obecnie przebywam w Rotterdamie i na tym rynku kupuję.
    • Przez frigodaw
      Cześć,
      zamierzam w tym roku kupić nowy rower szosowy. Będzie to moja druga kolarzówka w życiu. Na obecnym Tribanie 520 trochę już kilometrów nakręciłem i celuję w coś czym przyjemnie będzie się jeździć w mocno pagórkowatym terenie, 99% asfaltem. Z tego powodu interesuje mnie rower z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi. Po analizie rynku wybór waham się pomiędzy dwoma modelami:
      Kross Vento 5.0 dsc 58cm Trek Domane AL 4 Disc 22"  Kross: tutaj kusi mnie głównie osprzęt na 105. Z minusów, konieczność wymiany korby i kasety na bardziej górskie, co generuje koszty. Opona też raczej byle jaka.  Na stronie Krossa brak informacji dotyczących wagi, co mnie też interesuje
      Trek: cena wyższa niż Kross a grupa Tiagra :/ Za to na ramie dużo otworów, które raczej w takiej ilości się nie przydadzą. Opona też na szosę ciut za szeroka, na początek może być ale docelowo wolę 25c/28c. Brak wydatków związanych z napędem. Waga 10,5kg w rozmiarze o jeden mniejszy.
      Który z tych rowerów będzie lepszy? Lepiej wziąć gorszą grupę napędową, ale rower lepszej marki czy na odwrót? Z góry dzięki za pomoc i szczere opinie
      PS.
      Wiem, że na rynku trudno z dostępnością, ale znalazłem dwa sklepy w których te rowery są dostępne.
      https://kross.eu/pl/rowery/szosowe/road/vento-5-0-rubinowy-czarny-matowy
      https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-szosowe-wyczynowe/domane/domane-al/domane-al-4-disc/p/33085/
    • Przez arek1987
      Witajcie,
      poszukuję roweru dla siebie: mężczyzna, 187cm, 100kg.
      Do czego?
      - jazda turystyczna - chciałbym też zamontować sakwy i nie zahaczać o nie piętami  czasami do jazdy do pracy (25km) czy w wolnych chwilach nie tylko po asfalcie, ale także po leśnych drogach (okazjonalnie), jazda także na dłuższe wycieczki - 80/100km.
      - jazda przygotowująca do triathlonu - stąd ta jazda do pracy, ale też sam start. Nie chodzi o rower startowy, tylko dopiero zaczynam przygodę z tym sportem
       
      Da się to jakoś połączyć?
       
      Arek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...