Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

@JackFrost przeczytaj że zrozumieniem.

 

Jeżeli coś jest oznaczone jako na magazynie mam prawo zakładać, że zostanie to wysłane wcześniej niż 7 dni. Teraz to wygląda na chomikowanie byle by trzymać się sztywniutko reguł, żeby zbytnio nie rozpieszczać klientów. 

Sklep oszukuje podając nierzeczywiste stany magazynowe, a ty dajesz im na to przyzwolenie takimi komentarzami. I to jest nieuczciwe zachowanie wobec klientów i konkurencji, która jednak stara się podać realne zasoby sklepu i realny termin realizacji, a nie z dupy sztywne 7 dni (z powodu :bo tak,  logika mówi jeżeli coś leży na półce pakuje to i wysyłam...)

Edytowane przez Chleje24na7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz prawo na podstawie czego? A zadzwoniłeś albo napisałeś maila kiedy wysyłają? Napisali, że 7 dni to 7 dni. A może sezon urlopowy, a może właściciel to wyluzowany gość i nie goni za innymi i nie prowadzi piekarni, a może to janusz i prowadzi biznes a nie ma czasu wysłać, a może ma kaprys na wysyłanie po 7 dniach bo ma do tego prawo.

Zamiast tracić czas powinieneś olać taki sklep już na wstępie skoro nie pasują ci terminy. Albo chociaż zadzwonić i dopytać kiedy faktycznie wysyłają. A nie "hurr durr przed kompem, napisano na stronie że 7 dni ale ja i tak kupię i chce mieć szybciej bo tak."

 

Gdzie to wspomniane oszustwo? Jakby napisali 7 dni a wysłali po 14 to rozumiem. Ale jak napisali 7 i wysłali zgodnie z tym co przeczytałeś to bijesz pianę i oczerniasz jakiś sklep.

Edytowane przez JackFrost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład towaru, co nie mają na stanie a mówią na magazynie

image.png.c20bd868cac4c2eb0dc6cf53262b2a76.png 

@KNKS Towar który w rzeczywistości jest na magazynie - gościu jest wyluzowany i wysyła kasetki od razu, a reverba dla kaprysu potrzyma 7 dni? 

image.png.d19fb5432736dd8dcb57e4c0d7db6c17.png


Informacja jest nieprecyzyjna. Gdyby było : na zamówienie, realizacja 7 dni, to byłoby OK. Mi się nie spieszyło z zamówieniem, mogłem nawet 2 tygodnie czekać, po prostu wnerwia mnie lecenie w kulki, bo ja jestem konkretnym człowiekiem.

Mogę w dodatku pokazać konwersację z tym gościem. No tak tak... mamy na magazynie, ale wysyłka w 7 dni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2019 o 13:17, Maniak napisał:

bikestacja.pl - NEGATYWNA 
-przez miesiąc nie są wstanie odpowiedzieć na zapytanie ofertowe dot. kół
-po tygodniu czekania na zamówienie komponentów widniejących jako dostępne na stanie, dostaję niekompletne zamówienie, z obietnicą dosłania brakujących części za kilka dni.
-dostaję przesyłkę na pełną kwotę pobrania mimo brakujących komponentów
-kolejne tygodnie mijają a nt. brakujących komponentów nikt nic nie wie
-praktycznie nikt nie odbiera telefonów, dodzwoniłem się 2 razy na 20 prób połączeń (na przestrzeni kilku dni)
-obsługa niekulturalna i opryskliwa, brak podstawowych zwrotów jak dzień dobry, proszę, dziękuję, przepraszam, dowidzenia. telefon to zło konieczne co niestety dają odczuć klientowi

Niestety to kolejne negatywne doświadczenie z tym sklepem. Bardzo żałuję, że dałem się skusić ceną, kolejnej szansy już im nie dam. Temat jest nadal rozwojowy. 

Kolego Bikestacja tam to chyba każdy wie żeby nie zamawiać no chyba że mieszkasz blisko Bolesławca i możesz osobiście podjechać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, HESHER napisał:

-przez miesiąc nie są wstanie odpowiedzieć na zapytanie ofertowe dot. kół

Też wysłałem zapytanie o koła. Zero odpowiedzi. Zamówiłem w DAVEO.

Ostatnio złożyłem zamówienie w CentrumRowerowe z bezpłatną przesyłką. Jak zwykle wielki pozytyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
17 godzin temu, HESHER napisał:

Kolego Bikestacja tam to chyba każdy wie żeby nie zamawiać no chyba że mieszkasz blisko Bolesławca i możesz osobiście podjechać 

Zdaję sobie sprawę z tego jak się popsuli, choć pamiętam jeszcze czasy gdzie działali w sensowny sposób. Miałem cichą nadzieję, że coś się poprawiło przez ostatnie kilka lat. Efekt jak widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tłumaczenie maszynowe i długi czas ładowania strony nie powoduje zapalenia się u Ciebie w głowie lampki ostrzegawczej?
Jeśli to mało, spróbuj kliknąć "Politykę prywatności" na dole strony. ;)
A tak w ogóle, to wydaje mi się, że ten link nie trafił tutaj przypadkiem... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przyłączam się do pytania. Jednocześnie proszę o opinie na temat sklepu trekking24, ostatnie na które trafiłem w tym temacie są sprzed około 2 lat. 

Edytowane przez sznib
Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bitul.pl - ocena pozytywna.

To mój kolejny zakup w Bitul.pl i jak zawsze dotąd jestem usatysfakcjonowany. Rozsądne ceny, dobra jakość sprzętu, szybka wysyłka oraz co warto podkreślić, elastyczność sprzedającego, który już po zamówieniu kompletu kluczy ma moją prośbę bez problemu podmienił jeden z kluczy na bardziej pasujący mi rozmiarem. Polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Centrumrowerowe.pl - ocena pozytywna.
 

Zamówienie kompletowane z kilkunastu pozycji (wszystkie oznaczone jako dostępne) zostało przygotowane i wysłane jeszcze tego samego dnia. Szybka realizacja i wysyłka. Nie mam zastrzeżeń również do firmy kurierskiej (DPD) obsługującej przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wertykal.com Pozytyw

Godny polecenia sklep, a z racji że są dystrybutorami Fulcrum/ Campagnolo, ceny też są atrakcyjne. Kupiłem koła taniej o 150 zł niż u konkurencji. Dodatkowo odpowiadają bardzo szybko na maile, a i sam kontakt telefoniczny wzorowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.bikeinn.com - ocena pozytywna.

To mój pierwszy zakup w tym sklepie.  Płatność z góry kartą kredytową, w związku z czym miałem pewne obawy, ale jak się okazało, całkowicie bezpodstawne. Zamówienie złożone w niedzielę, w poniedziałek rano wysyłka z magazynu w Hiszpanii natomiast dziś, czyli w czwartek rano paczka dotarła do mnie. Siodełko Ergona doskonale zabezpieczone, w cenie o 80 zł niższej niz u naszego dystrybutora marki, więc czego chcieć więcej? Na pewno jeszcze skorzystam z ich usług. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...