Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

zonsport.pl - pozytywna. Zamawiałem opony. Najlepsza cena, darmowa i ekspresowa wysyłka do Paczkomatu. Informacje o zamówieniu przesyłane mailowo. Przesyłka zapakowana adekwatnie do zawartości - oszczędnie. I dobrze, bo i tak produkujemy za dużo śmieci. :)

rowerplus.pl - mega pozytywna. Jeden z zamawianych w wieczorem 18.03 produktów nie był dostępny, widniała przy nim informacja o 2-3 dniowym czasie oczekiwania na dostawę do sklepu. 22.03 przed południem zamówienie do odbioru w Paczkomacie. Zapakowane jak wyżej, za co również plus.
A do tego przemiłe zaskoczenie po wyjęciu z pudełka WZ z przypiętym paragonem. :):):)

20190323_095648.jpg.287f6c2e16f16af970fae560849803db.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep rowertour.com

Ocena: negatywna

Zamówiłem kilka podstawowych narzędzi, skarpety, koszyk na bidon. Wszystko dostępne. Po 4 dniach zadzwoniłem z pytaniem czy wysłali zamówienia. Powiedziano mi że " mają problemy magazynowe". Ze strony sklepu nie było żadnego kontaktu, po 11 dniach od złożenia zamówienia anulowałem je. 

Sklep dramat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: cyklomania.pl

Ocena: POZYTYWNA z plusem!

Nawet udalo mi się  już po opłaceniu paczki  zmienić klamoty na ciut inne, popełniłem bład przy zamowieniu ktory został odkrecony bez najmniejszego problemu przez sklep...

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIOSTERN pozytywna

zamówienie złożone wczoraj, dziś odebrana paczka. Kontakt ze sklepem wręcz perfekcyjny, odpowiedzi na pytania w ciągu dosłownie kilku minut. Drobny minus za brak płatności online.

CENTRUMROWEROWE pozytywna

Na razie bez żadnych zastrzeżeń. Szybko, sprawnie, bez problemów. Paczka w ciągu 1 dnia dotarła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bikeinn.com  Negatywna

Kupowałem już w tym sklepie i było dobrze, w miarę szybko i sprawnie. Niestety przy ostatnim zamówieniu bardzo się zawiodłem. Towar z szacowanym terminem realizacji 5-8.04.

Po 8.04 patrzę na konto a tu bez słowa zmieniona data realizacji na 5.05. Na moje pytanie co się dzieję, odpowiedź w stylu, że to jest termin szacowany a nie gwarantowany i nieco bardziej dyplomatyczne, że jak się nie podoba to można anulować i czekać na zwrot pieniędzy.

Jak dla mnie słabo, blisko miesiąc różnicy w terminie realizacji i zero refleksji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałeś kupić towar z szacowaną dostawą ...
Zmienili ci czas dostawy przy zamówieniu czyli dopilnowali obowiązku informacyjnego ...
Wszystkie twoje wątpliwości powinien rozwiać ten punkt z ich FAQ :

https://www.bikeinn.com/rowery/centro_soporte/st#24

Tak że nie do końca mogę się zgodzić z twoja opinią na ten temat ...
No i robię to tak dla samej zasady czepiania się nie mam z tym sklepem nic wspólnego :)  :D 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez jaj miesiąc czasu na realizacje to są wolne żarty, też dał bym negatywną opinie.Sklep to sklep jeśli tak by miał działać sklep internetowy to każdy by mógł założyć wirtualnie i ściągać rzeczy od innych wtedy gdy gdyby była taka potrzeba czyli zero własnych kosztów,zero stanu magazynowego czyli czysty zysk. Absolutnie niedopuszczalne a może ja jestem zmanierowany „cywilizowanym” światem bo w UK gdzie pomieszkuje w takiej sytuacji były by przeprosiny i odpowiedni rabat na produkt lub inny gratyfikat a warunki i regulacje wewnętrzne mogą sobie włożyć .....Pozdrawiam 

Edytowane przez sznib
Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
1 godzinę temu, roberttrebor napisał:

bo w UK gdzie pomieszkuje w takiej sytuacji były by przeprosiny i odpowiedni rabat na produkt lub inny gratyfikat a warunki i regulacje wewnętrzne mogą sobie włożyć

Więc te Jukejowskie zasady nie obowiązują np w Wigglu ,gdzie cenę na interesujący mnie amorek zmieniali 2 razy w ciągu dnia ( rano wrzuciłem w koszyk, a po paru godzinach cena podskoczyła o prawie 150 ojro ) tłumacząc to m.in jak niżej:

There can be many reasons for the variance in price, such as the supplier who often enforce pricing.

 

Jeśli przy zamówieniu podany jest szacowany czas realizacji, to nie należy się dziwić, gdy czas realizacji się zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mówię, że Polacy dopiero uczą się zakupów w internecie. Jeszcze mają w głowie zakute "Klient nasz pan". Myślisz człowieku, że będą Cie przepraszać bo szacowany czas realizacji się wydłużył? Podali uczciwie status dostępności, a Ty wystawiasz negatywa.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz szacowany czas dostawy 5 dni i się spóźnią 1-2 dni to tragedii nie ma ale jeśli spóźnienie sięga 25dni to juz gruba przesada. W każdym razie sprzedawca po przyjęciu zamówienia powinien podać już wiążący termin realizacji na który klient może się nie zgodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2019 o 11:30, OstryKoksu napisał:

AMBike  Negatywna.

Zamówiłem od nich ramę Dartmoor Hornet 2018 na ich stronie pisało dostępność NA MAGAZYNIE, wczoraj przysłali mi, że Zamówinie zostało anulowane, pytam się dlaczego, dzisiaj odpisali, że towar był dostępny uwaga na zamówinie (na zamównie, na magazynie ???) i że nie mają i nie będą mieć a na ich stronie pisało dostępność NA MAGAZYNIE.

Niestety to prawda, jeden ze sklepów znajduje się w moim mieście. Miałem identyczną sytuację. Napaliłem się na ramę szosową, byłem gotowy ją brać z marszu w Otwocku lub nawet pojechać do Warszawy jeżeli tam jest przechowywana. Po telefonie okazało się że "Na magazynie" oznacza że jest ona u dystrybutora. Robienie ludzi w konia. 

centrumrowerowe.pl Pozytyw

Bez zastrzeżeń, wrócili do dawnej formy. Bardzo podobna mi się że przy każdym produkcie jest informacja o ilości w magazynie. Ceny także niezłe.

biostern.abstore.pl / Xtremes na Allegro Pozytyw

Standardowo, czyli nawet jakbym chciał, to nie mam do czego się przyczepić. Jeżeli chodzi o ceny, to rozkładają wszystkich na łopatki, naprawdę ciężko znaleźć sklep z niższymi cenami. Jedyny zgrzyt to opcja płatności online. W regulaminie jest informacja o takiej możliwości, w mailu potwierdzającym zamówienie też, a jednak tego zrobić się nie da. W efekcie trzeba zrobić przelew tradycyjny.

republicbikes na Allegro Pozytyw

Dobre ceny, dobry kontakt, w miarę sprawna wysyłka

 

Edytowane przez skom25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ponownie zonsport.pl - i ponownie pozytywna ocena. Tym razem to MEGA POZYTYW. Powody są dwa:

1) zamówiony miesiąc temu Racing Ralph okazał się okrutnie krzywy. Szybki kontakt telefoniczny, sprawa załatwiona. Na maila dostałem list przewozowy do zwrotu, po bodajże dwóch dniach pojawił się u mnie kurier z nową oponą i zabrał uszkodzoną. Pan Mateusz poinformował mnie, że wysłał oponę z innej partii, chociaż ja nawet o tym nie wspomniałem. Można? Można. Ale to jeszcze nic, bo...
2) Dzisiaj rozprułem tę wymienioną oponę. Pchając rower do domu zadzwoniłem do Pana Mateusza (ok. 18:00), który po krótkiej wymianie zdań potwierdził, że ma jeszcze kilka sztuk na magazynie. Wróciłem do domu i o godzinie 18:50 złożyłem zamówienie na nową, a o 19:49 przesyłka znalazła się już w Paczkomacie nadawczym!!! :o Teraz pozostaje mieć nadzieję, że InPost postanowi go jutro opróżnić, a jeśli tak, to w poniedziałek przed południem opona będzie u mnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 18.03.2019 o 20:35, TheJW napisał:

r2-bike.com - negatywna

Chciałem złożyć u nich zamówienie na ok. 800 zł, bo mieli wszystkie potrzebne mi części (opony, tokeny, łańcuchy itd.). Ceny na pierwszy rzut oka przystępne - takie, jak najtańsze oferty w Polsce (niestety w różnych sklepach). Dodałem towary do koszyka, przechodzę do realizacji zamówienia. Nagle niespodzianka - cena zwiększa się o 4%. Ciekawie... Doszedłem, że to różnica w VAT, bo domyślnie strona ma ustawioną wysyłkę do Niemiec. OK, zrobiło się drożej niż w Polsce, ale wszystko z jednego miejsca, jedną przesyłką - niech będzie. Przechodzę do płatności wirtualną kartą Visa, założoną specjalnie do tego typu operacji (bezpieczeństwo i brak opłat za przewalutowanie). Wpisuję dane karty...i co widzę? Kolejne 3,75% dopłaty za przewalutowanie (CO?! Jak widać - bank bankiem, ale dziwni operatorzy płatności doliczają swoje haracze, chociaż płacę KARTĄ!). Sklep nigdzie wcześniej o tym nie wspominał. Podziękowałem. :) Zamówię w Polsce.

Koniec końców o ile wzrosło w złotówkach zamówienie? Pamiętasz może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Mod Team

bikestacja.pl - NEGATYWNA 
-przez miesiąc nie są wstanie odpowiedzieć na zapytanie ofertowe dot. kół
-po tygodniu czekania na zamówienie komponentów widniejących jako dostępne na stanie, dostaję niekompletne zamówienie, z obietnicą dosłania brakujących części za kilka dni.
-dostaję przesyłkę na pełną kwotę pobrania mimo brakujących komponentów
-kolejne tygodnie mijają a nt. brakujących komponentów nikt nic nie wie
-praktycznie nikt nie odbiera telefonów, dodzwoniłem się 2 razy na 20 prób połączeń (na przestrzeni kilku dni)
-obsługa niekulturalna i opryskliwa, brak podstawowych zwrotów jak dzień dobry, proszę, dziękuję, przepraszam, dowidzenia. telefon to zło konieczne co niestety dają odczuć klientowi

Niestety to kolejne negatywne doświadczenie z tym sklepem. Bardzo żałuję, że dałem się skusić ceną, kolejnej szansy już im nie dam. Temat jest nadal rozwojowy. 

EDIT: 
27-go czerwca wreszcie dotarły do mnie brakujące części (zamówienie złożone 30maja). Oszołamiający wynik. Niestety, negatywną opinię nadal podtrzymuję.

Edytowane przez Maniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...