Skocz do zawartości

[Przerzutka przednia] shimano turney problem z regulacją nie wychodzi trzeci bieg


Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Kupiłem nową przerzutkę shimano turney oraz nową klamkomanetke tu są oferty do owych produktów https://allegro.pl/oferta/przerzutka-shimano-przod-fd-tz510-ds6-28-6-10002251554?snapshot=MjAyMS0wMy0yN1QwNjo0NDowMS4yMTNaO2J1eWVyOzMwNmIwMDg3ZmE5NWI1MjI0YzM5NDAxZDY4YWQxMzdlZjE4ZDYxZjc0ODgyZmI2MjY5NmI0ZjQ0OGFlNzRhZjg%3D

https://allegro.pl/oferta/klamkomanetki-3x7-komplet-p-l-odpowiednik-shimano-10463848191?snapshot=MjAyMS0wMy0yM1QxODoxNzowMi4yNjNaO2J1eWVyOzQ4Y2I4ZWFlNjBkYTZhZWQ1YjA3MWNiMTBkZDRlODBlMDA2OGNjZjUyODBhYWEwM2I1ZDQxZjBlYmU4ZGFlMmM%3D

Mam problem wymieniłem nowe pancerze oraz nowe linki i jak linka jest lużno to manetka działa bez zarzutów natomiast, jak napne linkę, to nie mogę wbić trzeciego biegu ,pierwszy oraz drugi bieg dziła ,ale trzeci, nie da rady próbowałem luzować linkę, naciągać nic to nie daje nie wiem czy wogóle da się wyregulować ową przerzutkę . Proszę o pomoc

Przerzutka 30 -388.JPG

manetka 30 - 3100.JPG

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przerzutce są 2 śruby regulacyjne H i L . Jedna ogranicza ruch w górę druga w dół . Może ta w górę jest za mocno wkręcona ? Nigdy nie pamiętam która jest do czego ale to widać . Gdybyś w google wpisał ,,jak wyregulować przednią przerzutkę " to wyskoczyło by milion poradników i filmów .

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak próbowałem to ma pełen zakres ruchu 

Ale tak mi do głowy przyszło może ta przerzutka nie współgra z tą kaseta 

Tzn z tą korbą

Przerzutka jest kompatybilna służy do 7 i 8 biegów oraz 48 zębów się powinno zgadzać 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze raz wytłumaczę jak chcę wbić 3 bieg to klamkomanetka mi na to nie pozwala zobaczylem cały układ linka nową pancerze działają bez zarzutu nowe są przerzutka nowa klamkomanwtka nowa

Pomiedzy linka A panerzem nie ma oporów 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 To z uporem powtórzę - jeśli manetka bez podłączonej przerzutki wchodzi na 3ci bieg , a z przerzutką nie tzn że przerzutka ją blokuje . Jakoś trudno mi uwierzyć że dopychając przerzutkę ręką ( bez podłączonej linki ) możesz wrzucić łańcuch na dużą tarczę .  I jeszcze raz odeślę do filmów instruktażowych na YT . Możesz wpisać ,,wymiana przedniej przerzutki " wtedy instrukcja powinna być kompletna .

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydaję że ta przerzutka jest wadliwa pomimo że jest nowa jak jest ustawione na pierwszym biegu to jest minimalnie napięta natomiast jak jest na drugim biegu jest maksymalnie manetka napięta kupię jutro nową przerzutke I dam znać 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie ! Znalazłeś te śrubki H i L ? Wykręć , powtórzę WYKRĘĆ  na max tą która ogranicza przerzutkę w górnym położeniu ! W tej przerzutce nie ma się co popsuć !

Edytowane przez WaGiant
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Kadirax
      Witam
      Chciałbym się dowiedzieć jak naprawia się gwinty w korbie pod pedały 
      Wiem że jak gwint jest lekko uszkodzony w przypadku rowerów dla dorosłych stosuję się gwintownik 9/16 cala
      natomiast w bmx oraz dla dzieci 1/2 cala
      wiem jak gwint jest mocno uszkodzony daje się specjalną Wkładkę do naprawy gwintu HELICOIL
      mógłby mi ktoś powiedzieć jak dokładnie to się wykonuję ,czy trzeba rozwiercić otwór czy jak ?
      Mam jeszcze jedno pytanie czy jak mam uszkodzony gwint w pedałach i gwintownik nie chcę podejść mogę wstępnie zrobić fazkę czy lepiej tego nie robić ?
    • Przez Eninz
      Witam, jak w temacie odpowietrzyłem oraz zalałem przedni hamulec świeżym olejem mineralnym poszedł łatwo i ładnie wszystko działa. Mówię łatwizna ide do tylnego i tutaj już nie ma tak łatwo.. Leje ten olej i leje a hamulec jest dalej zapowietrzony w dodatku w lejku odpowietrzającym powinno być dużo oleju a jest go tam mało jakby miał problem z przepłynięciem do klamki.. Nie wiem już co mam zrobić z tym hamulcem może warto spróbować od góry go odpowietrzyć i zalać (od klamki).
    • Przez Kadirax
      Mam problem z odkręceniem śruby w manetce jedna się odkręca natomiast druga jest obrobiona 
      Próbowałem różnymi typami śrubokrętów odrecić nic to nie daję młotkiem nabić śrubokręt ,spsikałem wd 40 oraz próbowałem kluczem ampulowym ale nic to nie daję
      Myślałem żeby rozwiercić tylko jest problem gdzie ja dostane taką nową śrubkę manetka działa dobrze chcę tylko wymienić linkę przerzutki.

    • Przez lysyxx
      Witam,
      Chcę zrobić 2 rzędówkę zamiast 3, bo z 3 blatu nie korzystam. Po taniości. Rower z przeznaczeniem typowo w las. Kasetę kiedyś wymienię na większą 8s lub 10s jak się zużyje.
      Korba octalink 104bcd z możliwością odkręcenia zębatek, kaseta shimano hg cs-hg51-8 11-32,  przerzutka Shimano rd-m370, klamki shimano sl m310. Młynek mam 22T w dobrym stanie ale środkowy blat prawdopodobnie do wymiany 32T.
      Manetki bym zostawił, czy przerzutka SHIMANO DEORE FD-M616 2x10 będzie dobrym wyborem ? Akurat ta przerzutka jest w promce, nowa.
      Środkowy blat wymieniłbym na 34T.
      Czy przerzutka będzie poprawnie działać z zębatka SHIMANO ZEE FC-M640 34T DH ?
      Znalazłem jeszcze taką zębatkę FSA PRO 104mm 34T 10s
      Budżet to ~60zł na przerzutkę i tyle samo na zębatkę, chyba że znajdzie się taniej.
      Pozdrawiam.
    • Przez Unbroken_reed
      Technologia Shimano - Scylence, to mechanizm pozwalający na bezgłośną pracę bębenka gdy napęd pozostaje rozłączony. 7-stopniowy kąt zazębienia to równie mocny argument za nową technologią, jednak nie pozostaje ona bez wad. Stopień wrażliwości na zabrudzenia sprawił, że z moich serwisowych doświadczeń wynika, iż prawie żadna piasta (nawet fabrycznie nowa) nie spełnia w 100% swoich technologicznych założeń.
      Piasty takie jak:
      -FH-M7110;
      -FH-M7130;
      -FH-M8110;
      -FH-M8130;
      -FH-M9111;
      -FH-MT901,
      mogą niestety być niesforne.
      Jak sobie z tym poradzić? Jak uciszyć SCYLENCE? O tym wszystkim opowiem Wam w powyższym filmie!

      Dla osób które wolą poradniki pisane (jest tam kilka inf. których nie umieszczałem w filmiku np. jak dokładnie użyć praski [TL-FH16] itp.): DM-MAHB001-09-ENG.pdf (shimano.com)     POKAŻ MNIEJ        
×
×
  • Dodaj nową pozycję...