Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ale "po" czy "przed"? To było z gatunku "nie znam się, ale się wypowiem" - musiałem 😀.

Napisz jakim rowerem jeździsz żeby ktoś obeznany mógł coś podpowiedzieć. A w ogóle to moje zdanie to jest takie, że trzeba siąść przed kompem, poszukać co dla kogo jest interesujące, opracować z grubsza trasę i ruszać! Hej przygodo! 😉

• +1 pomógł 1
Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Gość zoeradus
      Przez Gość zoeradus
      Witam wszystkich!!
      Mam do Was pytanie: która appka na telefon najlepsza??
      Jeżdżę z Bike Map, ale wszystkie trasy czy szlaki rowerowe są oznaczone tym samym kolorem. Mnie zależy na appce, w której szlaki będą oznaczone kolorami takimi jak w rzeczywistości. Potrzebne mi to jest dlatego, że chcę zbierać punkty GOTowskie do książeczki z wycieczkami rowerowymi i tam są właśnie punkty za poszczególne trasy oznaczone określonymi kolorami.
      Tak więc... pomożecie??
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!!
    • Przez Blck
      Hej,
      Czy znacie może u nas w Polsce jakieś miejscówki, gdzie znaleźć można trasy DH z rożnym stopniem zaawansowania, wyciągiem i wypożyczalnią sprzętu DH/Enduro? 
      Spędziłem właśnie weekend w Czarnej Górze i jestem ciekaw czy mamy więcej takich miejsc, w szczególności na Śląsku ;)