Skocz do zawartości
Bartek11

[system tubeless ready] kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Bartek11

Cześć, jestem zielony w temacie tubeless i mam kilka pytań co do systemu Tubeless Ready a mianowicie:

Czy opona Tubeless Ready będzie pasowała pod obręcz nie przystosowaną pod ten system? Rozmiar koła 26" a szerokość wewnętrzna obręczy 21mm, oponka to Continental cross X-King 2.2"

Ile tego mleczka lać? Zaciekawił mnie zestaw muc-off No Puncture Hassle Tubeless Sealant, na pudełku jest napisane, żeby lać 60-75ml, wentylki mam z Mitas, nadadzą się? 

Czy zwykła taśma Trezado o szerokości 23mm będzie pasowała pod obręcz o szerokości wewnętrzej 21mm? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :yes:

Edytowane przez Bartek11

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
bogus92

Opona pod tubeless będzie pasowała na obręcz nieprzystosowaną do tubeless, jednak mogą być duże problemy z uszczelnieniem takiego zestaw - nieszczelności obręczy.

Mleka lejesz zgodnie z instrukcją, ewentualnie trochę więcej.

Wentyle nie mają większego znaczenia.

Taśma 23 powinna być w sam raz na obręcz o szerokości wewnętrznej 21 mm.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
safian
3 minuty temu, Bartek11 napisał:

Czy opona Tubeless Ready będzie pasowała pod obręcz nie przystosowaną pod ten system? Rozmiar koła 26" a szerokość wewnętrzna obręczy 21mm, oponka to Continental cross X-King 2.2"

Trudno powiedzieć, jedna obręcz zadziała bez problemu, inna nie. Pozostaje spróbować.

4 minuty temu, Bartek11 napisał:

Ile tego mleczka lać? Zaciekawił mnie zestaw muc-off No Puncture Hassle Tubeless Sealant, na pudełku jest napisane, żeby lać 60-75ml, wentylki mam z Mitas, nadadzą się? 

Lej tyle ile w instrukcji, przy pierwszym uszczelnianiu mogą pojawić się straty płynu, więc trzymałbym się górnej granicy. Wentyle powinny być ok.

6 minut temu, Bartek11 napisał:

Czy zwykła taśma Trezado o szerokości 23mm będzie pasowała pod obręcz o szerokości wewnętrzej 21mm? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :yes:

Tak