Bartek11 Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Cześć, jestem zielony w temacie tubeless i mam kilka pytań co do systemu Tubeless Ready a mianowicie: Czy opona Tubeless Ready będzie pasowała pod obręcz nie przystosowaną pod ten system? Rozmiar koła 26" a szerokość wewnętrzna obręczy 21mm, oponka to Continental cross X-King 2.2" Ile tego mleczka lać? Zaciekawił mnie zestaw muc-off No Puncture Hassle Tubeless Sealant, na pudełku jest napisane, żeby lać 60-75ml, wentylki mam z Mitas, nadadzą się? Czy zwykła taśma Trezado o szerokości 23mm będzie pasowała pod obręcz o szerokości wewnętrzej 21mm? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 13 Stycznia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Opona pod tubeless będzie pasowała na obręcz nieprzystosowaną do tubeless, jednak mogą być duże problemy z uszczelnieniem takiego zestaw - nieszczelności obręczy. Mleka lejesz zgodnie z instrukcją, ewentualnie trochę więcej. Wentyle nie mają większego znaczenia. Taśma 23 powinna być w sam raz na obręcz o szerokości wewnętrznej 21 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 13 Stycznia 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 3 minuty temu, Bartek11 napisał: Czy opona Tubeless Ready będzie pasowała pod obręcz nie przystosowaną pod ten system? Rozmiar koła 26" a szerokość wewnętrzna obręczy 21mm, oponka to Continental cross X-King 2.2" Trudno powiedzieć, jedna obręcz zadziała bez problemu, inna nie. Pozostaje spróbować. 4 minuty temu, Bartek11 napisał: Ile tego mleczka lać? Zaciekawił mnie zestaw muc-off No Puncture Hassle Tubeless Sealant, na pudełku jest napisane, żeby lać 60-75ml, wentylki mam z Mitas, nadadzą się? Lej tyle ile w instrukcji, przy pierwszym uszczelnianiu mogą pojawić się straty płynu, więc trzymałbym się górnej granicy. Wentyle powinny być ok. 6 minut temu, Bartek11 napisał: Czy zwykła taśma Trezado o szerokości 23mm będzie pasowała pod obręcz o szerokości wewnętrzej 21mm? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Teraz, safian napisał: 11 minut temu, Bartek11 napisał: Czy opona Tubeless Ready będzie pasowała pod obręcz nie przystosowaną pod ten system? Rozmiar koła 26" a szerokość wewnętrzna obręczy 21mm, oponka to Continental cross X-King 2.2" Trudno powiedzieć, jedna obręcz zadziała bez problemu, inna nie. Pozostaje spróbować. Mimo wszystko polecam założyć nauszniki ochronne i stanąć jak najdalej od zestawu w czasie "strzału" z kompresora. Jeśli obręcz nie wytrzyma, będzie...głośno. I brudno. Więc okulary też w sumie mogą się przydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Accent_Szaj Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Teraz, TheJW napisał: Więc okulary też w sumie mogą się przydać. Hahaha . Po co się rozdrabniać? Może od razu taki garnitur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2021 @arturooo3 dokładnie to miałem na myśli. Kiedyś na serwisie koledze tak wybuchła. Przez pół dnia piszczało mi w uszach. On przez chwilę nic nie słyszał, dodatkowo uszkodziło mu dłoń, oczywiście cały i wszystko wokół było w mleku. Od tamtej pory, chociaż w serwisie już nie pracuję, zawsze dokładnie sprawdzam osadzenie opony w obręczy i maksymalne dopuszczalne dla nich ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 Tak swoją drogą, nie wiem co to za opona i pompka, ale facet na drugim filmiku chyba przesadza z ciśnieniem. Mam wrażenie że jak miała wskoczyć, to by wskoczyła już dawno, a jak nie, to są inne sposoby niż pompowanie w nieskończoność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 5 godzin temu, skom25 napisał: Tak swoją drogą, nie wiem co to za opona i pompka, ale facet na drugim filmiku chyba przesadza z ciśnieniem. To samo miałem napisać. Pompował w nieskończoność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 Pan wykonał dokładnie 72 cykle jeżeli dobrze policzyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 A myślałem, że to mi się nudzi w robocie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2021 nie 81 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saszkiner Napisano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 W dniu 13.01.2021 o 23:30, TheJW napisał: Mimo wszystko polecam założyć nauszniki ochronne i stanąć jak najdalej od zestawu w czasie "strzału" z kompresora. Jeśli obręcz nie wytrzyma, będzie...głośno. I brudno. Więc okulary też w sumie mogą się przydać. Dlaczego obręcz nieprzystosowana fabrycznie do Tubles miała by nie wytrzymać ciśnienia - czy jest dętka czy nie ma ciśnienie obręcz ma wytrzymać - problemem jak coś może byc inne trzymanie stopki opony w "zwykłej" obręczy. Przy nieprzystosowanych obręczach bardziej bym się obawaiał ze przy jazdach na małym ciśnieiu opona zjedzie z obręczy w zakęcie ( ciśnienia poniżej 2 czy nawet poniżej 1,5 bara) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek11 Napisano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Cześć, nie chcę tworzyć oddzielnego tematu ale do rzeczy, kupiłem continentala race king pod tubeless i próbuję ją dmuchać sprężarką ciśnieniem ok. 5-5,5bar i stopka opony za hu hu nie chce wskoczyć, ma ktoś jakieś patenty? Dodam że opona na obręczy się nie obraca i naklejona jest jedna warstwa taśmy Trezado, z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Jeśli nie masz pasty montażowej do opon,(takiej jak w zakładach wulkanizacyjnych) to możesz posmarować odrobina płynu do mycia naczyń z ciepłą woda. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek11 Napisano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 @KNKSPróbowałem rant nasmarować mydłem ale rant wskoczyć nie chciał, ale spróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 9 Lutego 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Na jaką obręcz chcesz wrzucić te Conti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek11 Napisano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 @durnykot Na obręcz kross nie przystosowaną pod TR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 9 Lutego 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Jeśli masz oponę już założoną , to daj bardzo dużo wody z mydłem na całym obwodzie opony i felgi. Conti są dosyć ciasne i mogą sprawiać problemy. Możesz też spróbować włożyć dętkę , napompować i zostawić na dłuższy czas ( na noc na przykład ). Wyciągasz dętkę, dajesz mydło na oponę i obręcz i powinno wskoczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek11 Napisano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Próbowałem już wodą z mydłem i opona tak jakby chciała ale nie mogła i w kilku miejscach powietrze ucieka, strzela) em już z ciśnienia 6bar i powietrze ucieka dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 9 Lutego 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Spróbuj dać dętkę i napompuj . Rozciągniesz nieco oponę i powinna lepiej się układać. Zdarza się, że opona TLR nie współpracuje z obręcze non-TLR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek11 Napisano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Ok, poczekam z 2 dni na spokojnie bo mi się nie śpieszy i wtedy dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saszkiner Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 7 minut temu, Bartek11 napisał: i w kilku miejscach powietrze ucieka, strzela) em już z ciśnienia 6bar i powietrze ucieka dalej Ale ucieka na całego czy to sa pojedyńcze babelki, jak pojedyńcze to mleko zrbo swoje, pytanie czy sie ułożyła i jest równo po całym obwodzie. Z ciśnieniem uważaj - cześć wylajtowanych obreczy nie wyrzymuje wysokiego ciśnienia. Bazowe koła Krossa non tubless latały u mjie ale ze Schablami. '"Nasrzeliwujesz" opone z wykręconym zaworkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek11 Napisano 9 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Ucieka w miejscu wgniotek małych 1-2mm, próbowałem strzelać bez zaworka, ale charakterystycznego strzału nie było słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 9 Lutego 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Jak masz wgniotki na obręczach to nic może nie pomóc. Opona powinna bez uszczelniacza trzymać powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.