Skocz do zawartości

[Pierwsza szosa] Van Rysel EDR AF 105


piotrekek

Rekomendowane odpowiedzi

W typowej jezdzie szosowej, wszystko powyzej realnych 27-28mm, to zamulacze. Sa pewne granice, ktorych przekroczenie daje wiecej nipozadanych skutowk, niz korzysci.

I tu kolejny marketingowy belkot o mozliwosci zalozenia do roweru szosowego z tarczami opon szerszych niz 28mm. Inna sprawa jest, to jak powyzej zostalo wspomniane, ludzie roznie pojmuja rower szosowy i roznie takowy uzywaja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz to triathlonistom, ludziom jeżdżących na kozach albo tym montującym lemondki do szos. Nie zapomnij też przesłać swojego stwierdzenia producentom rowerów, którzy oferują sztyce/maszty z różnymi offsetami, możesz zacząć od przewijającego się tutaj treka. Możesz też uświadomić wszystkich fizjoterapeutów i bikefitterów, że każdy człowiek ma identycznej długości/proporcji kości i osie obrotu zawsze wypadają w tym samym miejscu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, 1415chris napisał:

W typowej jezdzie szosowej, wszystko powyzej realnych 27-28mm, to zamulacze. Sa pewne granice, ktorych przekroczenie daje wiecej nipozadanych skutowk, niz korzysci.

I tu kolejny marketingowy belkot o mozliwosci zalozenia do roweru szosowego z tarczami opon szerszych niz 28mm. Inna sprawa jest, to jak powyzej zostalo wspomniane, ludzie roznie pojmuja rower szosowy i roznie takowy uzywaja.

 

Przekrój grupy osób którzy jeżdżą obecnie na rowerze szosowym jest inna niż np 10 lat temu. Obecnie znacznie więcej osób jeździ na tym typie roweru. Coraz częściej są to osoby w okolicach 40 kiedy ta świadomość zadbania o zdrowie przez aktywność sportową jest większa, często to wlasnie ta grupa wiekowa posiada środki finansowe. Znacznie częściej znam osoby które własnie w tym wieku kupili ten lepszy nowszy rower, niż młody koń który ma np 22lata.

Ich nie interesują jakieś turbo wyniki, bo czasy kiedy je mogli osiągać są już poza nimi, lub życie i codzienność nie pozwala na intensywny trening, by położyć pracę lub życie rodzinne.

Zimy jakie mamy w Polsce teraz każdy widzi, śniegu i lodu jak na lekarstwo. sezon rowerowy się wydłużył. Jest pokusa aby wyjść na rower w listopadzie w grudniu. Dla mnie oczywiste że szersza opona z bieżnikiem jest o wiele bezpieczniejsza niż 25-28 w warunkach jakich panują w październiku i listopadzie, kiedy jest mokro pełno syfu na drodze a często jest to jazda po zmroku.

Ja tam widzę realne zastosowanie dla roweru z tarczami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Mihau_ napisał:

Możesz też uświadomić wszystkich fizjoterapeutów i bikefitterów,

Czyżbyś uważał, że u jednej osoby zmienia się -np. w zależności od wilgotności powietrza czy kieunku wiatru-  "oś obrotu" i na tym samym rowerze może sobie zmieniać setback sztycy z np. 0 na 25 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...