Skocz do zawartości

[Pomoc w zakupie] Pierwsza szosa


grucha34

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Dojrzała we mnie decyzja o zakupie pierwszej szosy. Rower chciałbym kupić w miarę szybko, przez zimę wpiąć go w trenażer i na wiosnę spróbować z czym to się je. Budżet jakim dysponuję to ok 3,5 tys. do max 4,5 tys. zł. Do tej pory ujeżdżałem MTB HT na kole 29 w wydaniu typowo pod maratony. Szosę chciałbym potraktować jako odmiana dla jazd w terenie i po prostu spróbować z czystej ciekawości. Zdążyłem się zorientować, że ten budżet jest trochę ni w kij, ni w oko :/ Oferta używek na olx i allegro nie jest znowu jakaś bogata zwłaszcza, jak ograniczę się do sprzętu w okolicy miejsca zamieszkania. Niestety w odróżnieniu od mtb, w temacie szos jestem zielony i nie bardzo potrafię porównać poszczególne rowery. Potrzebuję rower pod 180 cm, czyli ok rozmiaru 56. 

Możecie podpowiedzieć, czy szosa z naszej forumowej giełdy jest warta rozpatrzenia? Wygląda uczciwie, tylko rama jest wiekowa, bo z 2008 roku, ale kupiona i poskładana w 2018. Nie wiem czy jest sens pakować się w tak leciwą ramę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach