Skocz do zawartości

[obręcze] Ucieka powietrze -problem z uszczelnieniem wentylka.


...Kuba...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z uciekającym powietrzem w tylnym kole tubeless w rowerze "Marin High Hill". Koło rozmiar 27.5", ale nie wiem czy jest fabryczne, czy było wymieniane(poniżej zdjęcia). Powietrze ucieka koło wentylka i jak sprawdziłem to najprawdopodobniej spowodowane jest to tym, że otwór na wentyl w obręczy posiada nacięcia (Poniżej zdjęcia). Chciałbym zapytać, czy cośWstaw grafikę z URL takiego jest fabrycznie? czy to jest jakieś uszkodzenie??
12c9e2926eac2b28med.jpg
698cf44370a9bf53med.jpg
131c7ebc9bb6cc1amed.jpg
d716f8bd5c845b70med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypier tą taśmę, nawiń nową, delikutaśnie przebij taśmę w miejscu otworu, wciśnij wentyl, dokręć jegomościa nakrętką, załóż oponę, wlij mleka, nij ciśnieniem z kompresora i wsio, obręcze not tube less idzie zamleczyć, nacięcia to jakaś fuszera po kimś, najważniejsza jest w tym wszystkim taśma. 

Pozdrow'er

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2020 o 00:12, maklakiewicz napisał:

U mnie po 6 tygodniach nadal ok 0.05 bara dziennie ucieka

A to Wy myślicie, że bezdętkę napompujecie raz na wiosnę i do zimy będziecie jeździć? :D

Nie przypominam sobie, żeby jakikolwiek mój zestaw tubeless (opony, obręcz, taśma, wentyl, mleko) nie wymagał dopompowywania przynajmniej 2 razy w tygodniu. Teraz mam nawyk sprawdzania ciśnienia przed każdą jazdą. Nawet sami producenci to zalecają.

Powiem Wam jeszcze coś, to pewnie Was totalnie zaskoczy...dętki też trzeba czasem dopompować. ;):D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Hej, uszkodzony otworek pod wentyl został zaspawany, teraz pytanie: jaka powinna być średnica otworu pod standardowy wentyl ze stożkowa gumka? Na ta chwile zrobiłem 6,1mm tak, żeby włożyć wentylek, ale przed naprawą nie zmierzyłem jak było fabrycznie ;( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, bogus92 napisał:

Dobrze rozumiem, że spawałeś obręcz?

Tak dobrze rozumiesz xD 

Obręcz i tak ma bicie - rant obręczy jest w dwóch miejscach pofalowany i w dwóch serwisach usłyszałem, że centrowanie koła tutaj nic nie da a "wyklepanie" rantu nie wchodzi w grę, bo obręcz jest tak jakby zgięta.

Zobaczę po sezonie jakie będą losy obręczy - albo w połowie jak nie dojeździ do końca.. xD 

Na ta chwile dozezbilbym otwór, okleił taśma i jazda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...