Skocz do zawartości

[Piasta tylna] Vision Team 35 - problem z doborem


eMjU

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 

Mam potrzebę wymiany tylnej piasty, problem (przynajmniej dla mnie) jest taki ze koło ma 21 szprych i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniej piasty.

Czytałem, że nadaje się do takiego koła piasta na 28 otworów...

Z góry dzięki za pomoc w doborze odpowiedniej piasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, seraph napisał:

21 otworów? Jakim sposobem nieparzyście?

Jeśli obręcz nie jest jakaś cudowna i nowa to polecam całe koło wymienić - szybciej, prościej i zwykle taniej.

taka fanaberia producenta, że jest nieparzyście.

odnośnie wymiany koła śmiem wątpić czy będzie to tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, abdesign napisał:

sporo jest takich kół... campa i campowy fulcrum chociażby.

DOkladnie, sam mialem takie Fulcrumy DB5, asymmetrical 14/7, w sumie fajne to byly kola, sprzedalem je wlansie m.in z powodu 21h :P, teraz na pewno db5 sa juz 24h :>

2 godziny temu, eMjU napisał:

odnośnie wymiany koła śmiem wątpić czy będzie to tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie

Nie wiem jak z Vision, ale u Fulcruma samej piasty 21h nie dalo sie dokupic... nigdzie. Moje kola kupil koles ktoremu srzelił kołnierz w jakims carbonowym fulcrumie 21h, i kupil je tylko dla tej piasty :PP 

Z tego co mowil, przeklada i sprzedaje :PP wyleczyl sie z egzotyki.... chciaz czasem nei ma wyboru, jak rower na wyposazeniu ma takie kola i srzedawca nie chce wspolpracowac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, cinol123 napisał:
14 godzin temu, eMjU napisał:

tańsza opcja niż wymiana piasty, ale dzięki za sugestie

Nie wiem jak z Vision, ale u Fulcruma samej piasty 21h nie dalo sie dokupic... nigdzie

Znalazłem jedną jedyną piastę co się zwie- Token Z1 Zenith.... ale nie mam pojęcia co to za sprzęt....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, jak tu wspomniano w przypadku egzotyki takiej jak 21h, pomysl na serio, czy jest sens się w to łądowac po raz drugi :P bo dojdą Ci do wymiany szprychy/nyple i tak realnie to ...robisz to by mieć takie same obrecze :P, a za zlozenie tego koła zapłacisz pewnie tyle, co ta obrecz warta jesli nie wiecej  :P

Odnośnie koł, to  sie nauczylem, po sprowadzaniu czesci z Finlandii (bo tam mieli to co mi trzeba do koł estona), ze koła musza byc łatwo serwisowalne i nie moze byc w nich za duzo nietypowego czy ciezko dostepnego ew drogiego tematu typu endcapy, uszczelki  bębenek...najlepiej jak wszystko jest dostępne powiedzmy prawie od reki :P i za ludzkie pieniądze...a tu sam widzisz, ze kupno piasty 21h to nie jest prosta sprawa, ciekawe jak jest z obreczami, pewnie podobnie. 

I tu popieram to co napisał seraph

W dniu 17.09.2020 o 05:56, seraph napisał:

polecam całe koło wymienić - szybciej, prościej i zwykle taniej.

kupiłbym komplet kol 24h, a przód zostawił na czarna godzinę lub próbował sprzedać :P chyba ze  zapolujesz sobie na takie tylne kolo jak Ci  zdechło i znów będziesz mial komplet ...na sprzedaż - ale jest ryzyko ze i tak nie wyjdziesz wtedy na swoje :P

 

Pamietam jak z 5lat temu kupno tylnej piasty 24h road QR pod tarcze to tez nie byla prosta sprawa :P na szczescie DT rozwiązało ten problem jakis czas temu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...