iposek Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 Witam, zastanawiam się nad wymianą rowerku, po dłuugich rozważaniach laika waham się między tymi dwoma https://www.cube.eu/pl/2021/bikes/city-tour/offroad/nature/cube-nature-pro-bluengreen-trapeze/ http://unibike.pl/vipergts.html Różnice pomiędzy tymi rowerami mi umykają, mam nadzieję ze koledzy pomogą, naświetlą. Jako że natura obdarzyła grubymi kośćmi (tego się będę trzymał jak wagi sporo ponad 100kg ) to ważne dla mnie są koła, piasty i całe to towarzystwo które te obciążenia przenosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KurczakNorris Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 Cube ma lepszą ramę z rurą tapered, Viper za to ma lepsze hamulce i chyba koła ale słabszą korbę i ramę z prostą rurą. Mnie bardziej podoba się cube, choć rowery unibike darzę szacunkiem. Przy takiej wadze wziąłbym cube, ze względu na ramę, do której można założyć każdy nowy widelec oraz na korbę, bo ma zintegrowaną, sztywniejszą oś. Przepraszam, także cube ma korbę octalink a nie ht2. Mimo wszystko bardziej mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 Weź jeszcze pod uwagę Giant Roam 1 Disc. Dostajesz w nim powietrzny amortyzator, który sobie dopasujesz pod swoją wagę. Będzie lepiej działał niż te widelce w Cube i Unibike. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iposek Napisano 15 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2020 no fajny ten giant, tylko trochę mnie martwi napęd, 2x10 może mi brakować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitof Napisano 15 Września 2020 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 Nie wiem jakie tam masz potrzeby, ale najlżejsze przełożenie w tym napędzie to 0,71, a najtwardsze 4,18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iposek Napisano 15 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2020 uuu Panie a tak na ludzki ? ale w porównaniu do cuba i vipera? Bo tam chyba są takie same napędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zubrr Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 a w którą stronę Ci będzie brakować? Większa zębatka na blacie w Giancie ma tylko 2 zęby mniej, niż w tamtych, mniejsza wprawdzie o 4 więcej, ale za to kaseta jest do 42. Będzie może trochę mniej ciasno zestopniowane, ale zakres masz podobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iposek Napisano 16 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2020 no właśnie na podjazdach mi brakuje, wiem że to nie góral i szału nie będzie, ale jednak szukam czegoś z jak najlżejszym przełożeniem na podjazd. Giant wygląda spoko, zwłaszcza waga i amorek, ale martwi mnie ta mniejsza ilość przełożeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 Ale ten Giant ma miększe przełożenie 30x42 niż Unibike 26x36, nie mówiąc już o Cube 26x34. Z tych trzech mój głos zdecydowanie na Giant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KurczakNorris Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 Giant. Lepszy od Cube, napęd 2x10 przy największej tarczy z tyłu 42 pozwoli na spokojne podjeżdżanie. Powietrzny widelec, cena odpowiednia do możlowości, uznany producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iposek Napisano 16 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2020 za to na zjazdach, jeśli dobrze odczytałem tabelki w necie, to różnica pomiędzy 44-11 a 48-11 odczuję jako brak tego najsztywniejszego przełożenia w kasecie 48? I drugie pytanko, czy któryś z kolegów orientuje się może czy do tego Gianta wejdzie opona 1,75 albo 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 Ale Giant ma 46x11 co i tak jak na crossa jest przerostem formy nad ambicją . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iposek Napisano 16 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2020 a widzisz, bo ja patrzyłem na model 2020, dodatkowy bonus, model 2021 jest w bardziej pasujących kolorach . Ośmielę się nie zgodzić z tym że to przerost formy, jeszcze do niedawna częściej zapinałem to najsztywniejsze przełożenie, w tym roku się jakoś mocno zestarzałem i się zaprzyjaźniłem z tym najbardziej miękkim, ale mimo to, te 46 zębów to dobra wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 System bezdętkowy EasyRide umożliwia jazdę na niższym ciśnieniu dla maksymalnego komfortu Prześwit dla szerokich opon (do 55 mm) Nic tylko brać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 16 Września 2020 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 4 godziny temu, Zubrr napisał: a w którą stronę Ci będzie brakować? Co się dziwisz, jak mamy tu standardowy zestaw Czego będzie brakować - no przecież "30 biegów" to więcej niż 20, prawda Oczywiście blat 48T też jest "niezbędny" przy kadencji 50-60 albo gdzieś przez chwilę z górki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iposek Napisano 16 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2020 I tak pewnie zrobię, dzięki panowie. Na szczęście superpro pojawił się dość późno i udało mi się sporo od Was dowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.