Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko żebyś tego amorka nie zalewał w dolnych lagach. Tam jest tłumik nierozbieralny przez co szybko go szlak trafi. Ponadto śruby trzymające dolne lagi są nieszczelne. Najpierw to pomyśl o dołożeniu gąbek pod uszczelkę kurzową bo fabrycznie w XCR-ach tego nie montują a także dobrym przesmarowaniu

Ponadto nie podałeś czy masz amorek powietrzny czy spręzynowy. "Olejowy" to jest tylko tłumik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeciwieństwie do większości firm Suntour stosuje w dolnych golenia smar, nie olej, więc te widelce nie są przystosowane do zalewania.

Olej z dolnych goleni może zostać zassany do tłumika, który w takim przypadku trzeba wymienić, gdyż jest nierozbieralny.

Tak w ogóle, XCR, zwłaszcza sprężynowy, to słaby amortyzator, z którego wiele nie wyciśniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...