Skocz do zawartości

[Renowacja / usprawnienie] po wypadku


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

OK miesiąc temu zaliczyłem kolizję z autkiem i niestety rowerek trochę ucierpiał. Niestety mam niemały dylemat czy kupować nowego amorka czy naprawiać (o ile jest to możliwe).

Gdyby to miał być nowy amorek, to zastanawiam się nad nowym SIDem Ultimate 120mm (można go wyrwać w dobre cenie, znaczniej taniej od FOXa 34 Factory).

Gdyby reanimować FOXa to dolne golenie i chyba tłumik są do wymiany. Czy w naszym pięknym kraju można dostać te części?

Koła i przy okazji napęd też chcę wymienić. Rama całe szczęście nie oberwała. Cały impet poszedł a morka i przednie koło.

Mieliście do czynienia z nowym SIDem 120mm?

A o to pacjent:

 

20200526_213327.jpg

20200528_222136.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to dokładnie za amortyzator? zobaczyłbym budowę, rozłożył by zmierzyć ile " mięsa " mu zostało w tym miejscu. Wygląda, jakby można było napawać materiału na to miejsce. Naprawiasz na swój własny koszt czy z ubezpieczalni? 

Jeśli pokrętło działa, nie cieknie, to powinna wystarczyć wymiana dolnych goleni/ lepienie.

PS już wiem gdzie zamontuję małe crash pady ;D

Edytowane przez Blueforce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego, jaki ma przebieg ten amor. Ja tu widzę dwa rozwiązania - sprzedać na allegro na części i kupić nowy albo próbować kupić golenie (czy co tam jeszcze w środku się uszkodziło) i coś lepić. Ogólnie próbowałbym naskrobać maila do foxa/dystrybutora i ich spytać o radę - renomowana firma więc powinni dobrze potraktować użytkownika ich sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dzięki chłopaki. Olej wyciekł, a pokrętło tłumienia ani drgnie. Amor to FOX Performance Elite, amorek zdaje się wersja OEM. Ubezpieczalnia przelała już pieniążki i wbrew obawom od tej strony wszystko zakończyło się szczęśliwie.

Jutro w takim razie spróbuję skontaktować się z Gregorio bo to ich oficjalny przedstawiciel w pl choć pewnie mnie spławią :) . Ale spróbować rzeczywiście nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

golenie dolne i tłumik to 1/2 amora, do tego pytanie w jakim stanie są golenie górne - może się to nie kalkulować jak i golenie to raczej tylko z rozbiórki do dokupienia, więc pewnie zostanie opcja wymiany amora, ale jak napisałeś, nie zaszkodzi spróbować
tylko nie rozumiem wyboru amora, SID to wyścigówka do xc, a Fox 34 to am/trail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...