Skocz do zawartości

[Bomber 66 uszkodzony] pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

 

Potrzebuję szybko pomocy! Pacjent to bomber 66 rv (2x powietrze) z 2006 roku. Oto przebieg zdarzenia i dolegliwości:

 Nagle zaczął być sztywny, nie działa wcale Jak naciskam delikatnie albo zahamuje to delikatnie się wgina ale coś strzela i nie chodzi równo

Wybiłem się na manuala, było dobrze. Spadłem normalnie jak zawsze, coś dziwnie jakby "uderzyło" przy dobiciu. Jak zacząłem go normalnie wciskać to coś zaczęło strzelać i po jakimś może 3 razie po prostu się zablokował i stoi w miejscu. W sensie sztywny. Nie wbił się wogole, kiedy stoi to jest "na wierzchu" cały skok. Po prostu jest sztywny i nie da się go wbić. Dopiero jak hamuje lub bardzo lekko nacisnę na kierownicę to wbije się te ~20mm może 30 ale coś strzela..

 

Ktoś coś pomoże?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Eninz
      Witam, chciałbym zmienić opony z 2.25 na 2.3/2.4 ewentualnie 2.35 mam obręcz 21mm więc na luzie wejdzie natomiast nie wiem jak z ramą ma ktoś jakiś sposób jak to obliczyć ?
      Rower Giant Fathom 2 2017
    • Przez kalmara1
      Witam
      Stoję przed, dla mnie, trudnym zadaniem. Mam mętlik w głowie od informacji. Chciałbym wymienić uśmiercony napęd czyli kasetę i korbę z taką samą ilością zębów. Kasetę muszę wymienić całą ale czy da się w korbie wymienić tylko koła zębate? Jeśli muszę kupić całą nową korbę to jaką? jaką kasetę? Łańcuch mam nowy, nie używany. Celowałbym jakościowo w trochę lepsze części, niestety nie wiem jak to wszystko ze sobą pogodzić. Nie musi być Shimano, mogą być zamienniki. Czy jest ktoś chętny udzielić mi pomocy?
      Kaseta zużyła się mocniej od korby.
      Kross Evado 4.0 2014  R14KE28190025HJ
      liczba biegów: 27 Przerzutka przód: Shimano Alivio M431 Przerzutka tył: Shimano Deore M591             Manetki: Shimano Alivio M430, 9 biegów Korby: Shimano Acera M391 48/36/26T     Łańcuch: Shimano HG53 Kaseta / Wolnobieg : Shimano HG50-9 11-32T                    
    • Przez Igor_D
      Cześć, stoję przed wyborem korb do horneta 18, zdecydowałem się na ZEE lub Rocki, szukałem w internecie opinii na temat jednych i drugich, na temat zee jest mnóstwo, a o rockach praktycznie zero. Ktoś bardziej ogarnięty w temacie pomógłby w wyborze? Dodatkowo poszukuję klucza do ich montażu, jedna i druga korba będzie na supporcie dołączanym do zestawu. Czy są to różne rodzaje kluczy czy jednak te same? Jak tak to jaki wybrać? Przeszukałem forum i dalej czuję niedosyt, stąd post. 
    • Przez zlotym
      Witam przychodzę z zapytaniem o zmianę skoku w amortyzatorze Sr suntour epicon lod. Z tego co się orientuje jest to właśnie taka wersja z 2008 roku. Aktualnie jest 120mm jednak chciałbym go obniżyć do możliwie jaknajmniejszej wartości, (chciałbym 80, ale z tego co widzę na stronach producenta to możliwe jest jedynie 100mm które i tak mnie zadowoli. A więc jak dokładnie to zrobić? Czy musze dokupować jakieś tokeny czy tylko je wyciągnać/zmienić ich położenie. Przy okazji tej operacji chciałbym go przeserwisować, jest już ostro przetarty ale nie przeszkadza mi to, dalej działa dobrze i do jazdy po streecie i parkach mi wystarczy. Uszczelki wymieniałem w serwisie rok temu i są w dobrym stanie więc jedynie chciałbym porady czym i jak dokladnie najlepiej go zalać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...