Skocz do zawartości

[okulary] jakie marki do 300 zł polecacie?


ONKAM

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam nowych okularów na rower, raczej coś budżetowego powiedzmy w graniacy max 300 zł. Myślałem o modelu z wymiennymi szkłami, tak aby móc korzystać z trzech różnych typów szkieł: szare/czarne + żółte + przezroczyste na zimę i wieczorami. Nie wiem czy to dobry pomysł, więc jeśli nie, będę wdzięczny za opinie. Nie znam się też na markach okularów rowerowych/sportowych, dlatego szybie pytanie: jakich marek okulary polecacie i których marek lepiej unikać? Na razie przeglądałem na ślepo różne opcje: Arctica, Accent, Alpina, Uvex. Od razu zaznaczam, że nie chcę niczego z Ali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o jakość w rozsądnej cenie, to polecam Uvexa i Alpinę (która zresztą należy do Uvexa). Mogę polecić też Endurę, o ile znajdziesz jakiś model, który Ci pasuje. Uważam też, że okulary z Deca mają bardzo fajny stosunek jakości do ceny. Odradzam Siroko, a jeszcze bardziej wynalazki z Ali - drugi raz bym tego nie kupił.

Sam zastanawiam się nad takim zakupem i na ten moment rozważam Kellys Cyclone i naszą rodzimą nowinkę: Tripout Endo. 

P.S. Akurat dzisiaj na BikeWorld trafiłem na sensowne zestawienie okularów: https://portal.bikeworld.pl/artykul/porady/przeglad_rynku/16547/jakie_okulary_na_rower_wybrac 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienne szybki mi nie odpowiadają, zazwyczaj okulary nie chronią wtedy od boku. Ja mam uvex phobos cx2, bo dają dobrą ochronę boki, góra i dół przed wiatrem, słońcem a także przed zbłąkanymi kulkami airsoft, jak słyszę w lesie strzelankę to oczywiście trzymam się z daleka, ale nigdy nie wiadomo. Używam z gumką, jeszcze lepiej wtedy pasują. Używam antifoga z pasty do zębów, bo po roku oryginalny się zużył, jak na 42 zł to dla mnie to nie problem. Z pastą podczas jazdy nie ma szans by zaparowały.

9198257.thumb.jpg.93db1e501f55ab6403eb3b63dc04f0f1.jpg

Odnośnik do komentarza