Skocz do zawartości

[wywiad] Prezes Kross chce odpalić produkcję napędów?


Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, przemeg napisał:

Od kiedy to duże firmy kupują coś na Ali?

Na portalu Alibaba ( hurtowym odpowiedniku Ali ) nie wiem jak teraz, ale jeszcze niedawno zawieranych było ponad 1/3 światowych kontraktów między Chinami a resztą świata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, mrmorty napisał:

dla mnie Kross to synonim parcia prezesa na kasę. Ma kilku dobrych fachowców którzy zaprojektowali mu od podstaw ramy o geometrii zjazdowej, ramę XC dla Majki i... długo długo nic...

Mogliby śmiało konkurować z zachodnimi markami ale był jeden warunek - węgiel. Ale nie, lepiej zarabiamy na rowerach średniej półki, po co się wysilać itd.

Seria Vento - 2019 Modele chyba 9 lub wyżej. Owszem rower wyprodukowany, sprzedany, ale hak tak nietypowy że w zasadzie zamiennika brak a części u producenta nima. Dwóch moich znajomych przez to miało prawie cały sezon w plecy zanim znaleźliśmy kogoś kto ogarnie taki hak na wykrawarce.
Co dalej - kupić rower z autorskim napędem i pauzować bo brak np przekładni?

Węgiel to moim zdaniem mniejszy problem.

Taki Moon 3.0 czy Earth TE ma fantastyczny stosunek cena/wyposażenie (do Moona wystarczy dokupić lepsze koła i za ok. 16-17K mamy pełny wypas), ale co z tego, skoro ze świecą szukać recenzji/testów, zwłaszcza niezależnych.

Aktune rowery górskie Krossa prawie nie istnieją w branżowej prasie. 

Do tego nie ma możliwości samodzielnego sprawdzenia sprzętu.

Na jakiej więc podstawie mam wybrać ich rower zamiast sprawdzonej konkurencji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...