Skocz do zawartości

[Sr Suntour] durolux R2C2 180mm 2017


Jakub_Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam od paru miesięcy amortyzator Sr suntour Durolux R2C2 Boost 36 bodajże z 2017 roku lub 2018. Po wyciągnięci tokenów z komory powietrznej i powiększeniu skoku (wyciągając tokeny ze sprężyny). Niestety mimo tej zmiany amor ugina się o jakieś 100mm. Czy to jest wada, jakaś podkładka czy po prostu ten amortyzator tak działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy na rowerze amortyzator chodzi dobrze, ale niestety jego skok nie jest wykorzystany w całości, podczas wyciągania tokenów, napompowałem około 60-70 psi (tyle ile pod moją wagę) okazało się że czułem blokadę. Amortyzator szedł do 120-140mm dalej już czułem blokadę, Jakby amortyzator w tym miejscu miał koniec swojego skoku. Mogę nagrać film lub wysłać zdjęcie w jakim miejscu jest ta "blokada"

aktualnie jeżdżę na 90psi 

Edytowane przez Jakub_Kuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator bez powietrza. W miejscu oringu jest blokada, dalej amortyzator nie idzie. Akurat z tymi amortyzatorami mam małą wiedzę, ale wydaję mi się że ta "blokada" jest spowodowana przez jakiś element lub jej brak w sprężynie. Skok 180mm 

IMG_20200626_190111-min.jpg

Edytowane przez Jakub_Kuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ACTIVIA napisał:

Odpowiedź jest prosta. Olej z dolnych lag dostał ci się do tłumika. Wystarczy uszczelkę wymienić, zalać świeżym olejem i go odpowietrzyć. Mogę ci to zrobić gdybyś chciałbyś

Jak wygląda ta uszczelka i czy można ją u cb kupić ? To jest jakaś specjalna uszczelka czy zwykły oring ?

Plus pytanie. Można tak dalej jeździć ? czy można zepsuć tłumik. Plus Pytanie :P Jaki ten olej do tłumika. Widziałem ten film. Czy można użyć bardziej gęstego oleju ? 5w/15w?

 

Edytowane przez Jakub_Kuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można u ciebie kupić taką uszczelkę ? Można zdjęcie ?

 

A jeżeli bym wymienił tej olej i dał śladową ilość oleju pod gąbki. Oczywiście nie zalewam dolnych lagów..

Czyżby chodziło o tą część ? Tłumik ze zdjęcia wydaje mi się że jest z nowszych modeli 

Durolux-NSMB-AndrewM-1.jpg

Edytowane przez Jakub_Kuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Nie :( 

 

Czyli jeżeli bym wymienił olej jak w filmie, uszkodził bym tłumik ?

A Jaki byłby kosz naprawy tego i sprawdzenie amora czy nie ma żadnych uszkodzeń ? Wymiana Oleju w tłumiku, wyczyszczenie, nasmarowanie gąbeczek itp ? Niestety koszty to rzecz które mocno chcę ominąć :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

@kuba234 Jeśli zalewałes dolne lagi to prosta odpowiedż. Dostał ci się nadmiar oleju do tłumika co spodowało podniesienie sie tego aluminiowego tłoczka co rozdziela powietrze od oleju. Powoduje to problem stukania oraz niemożliwość wykorzystania pełnego skoku

Trzeba wymienić uszczelnienie kartridża, zalać świezym olejem i odpowietrzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...