Skocz do zawartości

[Lampa tylna] Zasilanie lampy tylnej w krosie trans solar


Rekomendowane odpowiedzi

Witam koleżanki i kolegów,

Nie wiem czy piszę w odpowiednim miejscu, otóż mam pytanie dotyczące zasilania tylnej lampy w rowerze kross trans solar, mianowicie przewody dochodzą do tylnego błotnika (od strony suportu), ale tylko są jakby zamocowane nitami, nie są prowadzone wewnątrz błotnika (od strony opony) , od strony lampy tylnej wychodzą przewody i też są zamocowane nitami w błotniku od góry-pod bagażnikiem, na fotkach to widać, pierwsze dwa zdjęcie to mocowanie przewodów od stronu suportu, trzecie i czwarte zdjęcie to mocowanie przewodów przy lampie.

W błotniku nie ma prowadzonych przewodów, nie ma nitów wzdłuż błotnika, które podtrzymywały by ewentualnie przewody ( jak mam to w innych rowerach), jest przerwa pomiędzy tymi mocowaniami.

Rower tak odkupiłem, nie sądzę by poprzedni właściciel coś tam robił.

Czy to jest normalne, jak to powinno być bo oczywiście lampa tylna nie świeci ?

mocowanie od str.suportu.jpg

mocowanie od str.suportu str.wewntrzna.jpg

mocowanie od strony lamby tylnej.jpg

mocowanie od str.lampy tylnejstr.wewntrzna.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

To zdaje się tego typu (Orion) błotnik, odnośnik niżej. Powinien być jakiś rodzaj przewodów wewnątrz błotnika, przynajmniej tak wynika z opisu i jest to widoczne na jednym ze zdjęć.

https://miastorowerow.pl/blotniki-rowerowe/4142-blotniki-28-treking-winylowe-z-przewod-elektr-45mm-kpl-srebrne-blotniki-rowerowe-5902270836752.html 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GrzesPL dziękuję za odpowiedź, tak te błotniki , które zalinkowałeś są bardzo podobne, tam też są przewody dołączone klipsami z jednej i drugiej strony, ale również nie jest pokazane jak połączone przewodami są te klipsy pod błotnikiem, może ktoś jeszcze pomoże kto ma taki rower kross-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc wyjaśniło się :-)

Przynajmniej u mnie, zdemontowałem błotnik z roweru i po pomiarach omomierzem (na opór) pomiędzy otworami bliżej środka błotnika ( na fotkach podpięte są  do nich przewody czarno-białe ) jest "przejście", natomiast otwory umieszczone bliżej skrajnej części błotnika ( z podpiętymi czarnymi przewodami) jest przerwa... wygląda na to, że wewnątrz błotnika jest coś co przewodzi napięcie ( może jakaś aluminiowa tasiemka).

Zastanawiam się czy kupować nowy błotnik, czy po prostu jedną żyłę jakoś inaczej poprowadzić... tylko chciałbym żeby to fajnie wyglądało.

Trochę kiepsko kupować nowy błotnik z takiego powodu...

Może komuś się przyda ten wątek, nie przypuszczałbym, że wewnątrz błotnika jest coś wtopione co przewodzi napięcie a tak właśnie jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...