Skocz do zawartości
  • 0
Gość Paula

Jaki rower do pracy 20km w jedną stronę

Pytanie

Gość Paula

Hej wszystkim! Na wstepie chce napisac ze jestem zielona w temacie rowerów. W swoim życiu miałam do czynienia tylko z rowerem z supermarketu na komunie jakieś 15lat temu, i starej damce mojej babci.  Mieszkam obecnie w Norwegii, i chciałabym zacząć jeździć rowerem do pracy. Wszędzie są asfaltowe chodniki, więc myślałam nad rowerem trekkingowym. W mojej okolicy zdarzają sie wzniesienia które trzeba pokonac, jednak około 80% trasy to płaski teren. Do pracy mam 20km w jedną strone, obecnie dojeżdżam autobusem i jest to  1h w jedną stronę wliczając przesiadki. Rowerem na google maps pokazuje 1h i 8min tak więc zaczęłam rozważać opcję zdrowego trybu życia i wprowadzenia ruchu. Nie chcę inwestować dużych pieniędzy, bo znam swój słomiany zapał, tak wiec proszę o pomoc jaki typ roweru by się sprawdził w mojej sytuacji, może macie jakieś modele które możecie polecić. Dodam jeszcze, że ze mam 161cm wzrostu i wolałabym mieć ramę nisko. 

Dzięki za pomoc. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
jaruone

Cześć.

Trekking będzie dobrym wyborem - gdy dokupisz sobie do niego sakwy, to nie dość, że w wygodny sposób zabierzesz ze sobą wszystkie rzeczy do pracy ( + dodatkowo np. kurtkę przeciwdeszczową, czy ubranie na zmianę), to po pracy możesz wstąpić na zakupy do marketu. Przyjemne z pożytecznym ;)

Rower zapewne będziesz kupować na miejscu w Norwegii, więc pewnie ciężko będzie polecić jakiś model - zapewne Norwedzy mają swoje odpowiedniki naszych "budżetowych" Lazaro, Rometów, Krossów czy Unibike.

Celuj w damkę, jeśli rama ma być niska i najlepiej pojedź do jakiegoś sklepu, określ sobie budżet i "przymierz" się do roweru.