Skocz do zawartości

[stery] pytanie co z tym zrobić


Radoslaw85

Rekomendowane odpowiedzi

to dlaczego czuje opór skręcając w prawo?

łozysko nie jest zintegrowane, leczw przedstawionych częściach.

rysy sa dość głębokie i czy nie będą miały wpływu na jakość jazdy? 

w dotyku dolny wianek jest chropowaty, - tego nie wdać ale czuć. zastanawiam sie czy to brud, zaschły smar czy rdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, może po prostu było tam sucho czy lekko przyrdzewiały. Dla pewności można wymienić wianki. 

Teraz, Radoslaw85 napisał:

zastanawiam sie czy to brud, zaschły smar czy rdza.

Może warto zamiast się zastanawiać po prostu je wyczyścić? 

Rysy są na sterówce, w miejscu które nie ma styku z niczym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie że wymagasz od użytkowników forum że podadzą Ci na tacy gotowe rozwiązanie, w dodatku nie widząc części na żywo. 

Samo moczenie nie pomoże, chyba że w myjce ultradźwiękowej. Jak nierówności nie zejdą pod jakaś szczoteczką to znaczy że nie jest to brud/smar tylko rdza albo wżery na kulkach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożyska kosztują chyba 1-2 zł / sztuka. Założenie nowych wiele by wyjaśniło - więcej wydasz na benzynę ekstr.

Stawiam, że skręcanie w jedną stronę z większym oporem sprawia przewód od przerzutki, albo hamulca, który amortyzuje, odbija, przytrzymuje etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręki opadają. Wskazałem Ci, że sprawdzisz temat kupując łożyska za groszowe pieniądze.

Najprostsza, najtańsza forma sprawdzenia. To nie, ładujesz w na oko uszkodzone łożyska smar i liczysz na cudowne uzdrowienie. Nie pojmuje tego co robisz ze sterami jak i tego co opisujesz w innych swoich postach. Sam sobie utrudniasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest w tym dużo racji, 

kupiłem te łozyska złozyłem i dalej to samo, dalej tarcie i hałas.

muszę niestety kupić nowe łozyska:

mam duzy problem z znaleźieniem odpowiedniego zmiennika na allegro:

Syncros OE Press Fit / Tapered 1.5” - 1 1/8”
OD 50/61mm / ID 44/55mm

Znajduje oczywiście parametry 1,5 - 1 1/8 tapered, nie umiem znaleźć natomiast odpowiednika drugiego parametru: 50/61mm / 44/55mm

Chciałbym aby były to stery pół zintegrowane lub zintegrowane.

a tu jeszcze link do mojego Potwora:

https://www.scott.pl/produkt/438/2533/Rower-Big-Jon/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie już doczytałem o różnicy w "integracji"

teraz już wiem...

wczesniej rozumiałem to inaczej:

zintegrowane: łozysko całkowicie zakryte i wbijamy w rame całą konstrukcje jako całość miska łozyska pokrywa łozyska itd,

zaś zwykłe to te gdzie moge sobie rozebrać aż do wianka łozyskowego....

 

tak czy owak rozumiem że te będą pasować:

https://allegro.pl/kategoria/czesci-stery-16449?string=Token TK035A-55&description=1&bmatch=baseline-al-product-eyesa2-dict43-spo-1-5-0318

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...