-
Podobna zawartość
-
Przez CyclicBike
Na sprzedaż dziadek dzisiejszych amortyzatorów, włoski marzocchi zokes 2 z 1995 roku! Amortyzator co najważniejsze, oryginalny, w świetnym stanie technicznym. Oryginalne ślizgi i uszczelki, lagi nie powycierane, bez żadnych luzów czy innych uszkodzeń. Pod koła 26". Jedyna, czysto wizualna wada, to postrzępione na brzegach naklejki, co raczej nie dziwi po 25 latach na tym świecie, tak to amortyzator prezentuje się świetnie, i pracuje bez zarzutu. Korona posiada skręcaną na śruby rurę sterową o długości 27cm, była przedłużona, została wspawana rurka calowa i nabita gwiazdka, wszystko zrobione profesjonalnie, posiadam zdjęcia z prac. W takim zestawieniu, wejdzie do właściwie każdej ramy z główką rozmiaru 1 1/8". Jeśli zainteresowany wyrazi chęć jestem w stanie dorzucić drugą, krótszą rurę sterową, wystarczy ją przykręcić. Amortyzator świetnie nadaje się do renowacji jakiegoś grubszego retro projektu. Polecam. Możliwa wysyłka, do obejrzenia na terenie Gorzowa Wlkp. Preferuję kontakt telefoniczny, 574 866 966
Cena 320zł
-
Przez komandorv11
Specyfikacja:
Rama- Ns bikes core 2011r cr-mo 4130
Amortyzator marzocchi bomber 66 rv
Kierownica specialized 750mm 31,8mm
Mostek bop bikes 50mm
Manetka shimano sora
Gripy dartmoor block
Hamulce shimano deore m615 (mają niecały miesiąc)
Korby shimano alivio 32t.
Napinacz truvativ boxguide.
Kaseta sunrace 11-32. (8s)
Koło dt swiss fr600/scott
Koło alexrims dm24/dabomb
Przerzutka nowa deore xt
Pedaly wellgo
Barendy noname
Opony kenda nevegal
Tarcza 203mm avid i 180mm noname
Sztyca i zacisk uno (mają 2mies)
Siodlo selle Italia
nowy łańcuch kmc , nowe stery vp
-
Przez komandorv11
WITAM
Potrzebuję szybko pomocy! Pacjent to bomber 66 rv (2x powietrze) z 2006 roku. Oto przebieg zdarzenia i dolegliwości:
Nagle zaczął być sztywny, nie działa wcale Jak naciskam delikatnie albo zahamuje to delikatnie się wgina ale coś strzela i nie chodzi równo
Wybiłem się na manuala, było dobrze. Spadłem normalnie jak zawsze, coś dziwnie jakby "uderzyło" przy dobiciu. Jak zacząłem go normalnie wciskać to coś zaczęło strzelać i po jakimś może 3 razie po prostu się zablokował i stoi w miejscu. W sensie sztywny. Nie wbił się wogole, kiedy stoi to jest "na wierzchu" cały skok. Po prostu jest sztywny i nie da się go wbić. Dopiero jak hamuje lub bardzo lekko nacisnę na kierownicę to wbije się te ~20mm może 30 ale coś strzela..
Ktoś coś pomoże?
-
Przez patryk2115
Jestem tutaj nowy więc witam wszystkich!
Mam problem z moim Marzocchi ata tst2, najprawdopodobniej komory powietrzne w lewej ladze się zassały i zrobił się tzw. stuckdown. amortyzator z 170mm po paru ugięciach ma 50mm a następnie 0mm. Przyczyną może być to, że uszczelka miedzy komorami jest poszarpana (nie wiem dokładnie nie rozbierałem jeszcze amora) i przepuszcza powietrze. Dzwoniłem do paru serwisów i mówią że to na 99% uszczelka jest do wymiany. W jednym serwisie powiedziano mi, że marzocchi nie produkuje do tych amortyzatorów już uszczelek od pół roku. Na internecie są głównie uszczelki kurzowe i olejowe. Więc kieruje do was pytanie czy moją uszczelkę miedzy komorami mogę zastąpić uszczelka olejową? Wpisywałem frazę w wyszukiwarce "uszczelka między komorami Marzo (..)" lecz bezskutecznie, pojawiają się tylko uszczelki olejowe i kurzowe. Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem, proszę o jakąkolwiek pomoc co z tym "fantem" mogę zrobić.
-
Przez FilipHt
Witam.
Szukam amortyzatora do ramy dartmoor hornet 2019 ,będę go używał na trasach chopkach a czasami to stuntu wymagania to :
-skok w okolicach górnej granicy jaką podaje producent Horneta
-to nie ma być kotwica
-może być używany
-możliwość przeprowadzenia serwisu samemu w domu
(Mam 60kg wagi )
Mile widziane linki do ofert
Jeśli jest coś wartego uwagi to mogę dołożyć tak z 300zł
-
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.