CzerwonyChlopak Napisano 22 Marca 2020 Udostępnij Napisano 22 Marca 2020 Witam, mam mianowicie problem ze sterami rowerowymi.Na początku lutego postanowiłem, że zrobię serwis sterów, poszło idealnie ładnie przesmarowałem, następnie potem złożyłem. Mianowicie problem zaczął się 2 dni temu, jak zacząłem robić serwis amora, zdjąłem ramę z widelca, stery rozebrałem, ale zgubiłem (nie wiem, jak się to nazywa, ale to taka uszczelka, gumeczka płaska) która jest na początku amortyzatora i potem na nią idzie wianuszek z łożyskami (nie wiem, czy dobrze piszę)Po tym jak złożyłem bez ten gukeczki kierownicą ciężej sie obraca, znaczy sama się obróci, ale czuć, że coś ją zatrzymuje. W rower włożyłem dużo pracy. W ciągu dalszym nie jestem pewniej, czy to są stery Neco H142, wnioskuję z ofert i przeczytanych podzespołów roweru oferty. Chciał bym je wymienić na te same, ponieważ dla swojej świadomości, chcę mieć spokój, ale przy okazji przydałoby się nowe stery, problem w tym, że właśnie nie jestem pewnien jakie to są, czy ahead, czy półzintegrowane. Czy jest ktoś mi w stanie pomóc, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoPerfect Napisano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 Wnioskując po opisie zgubiłeś bierznię łożyska tą co się nabija na rurę sterową amortyzatora. Niestety do neco tego nie dokupisz raczej bynajmiej tych tańszych modeli. Kup sobie nowe je, gdyż cena tych H142 to koszt dobrej paczki papierosów lub jak kto woli dobrej 200-setki i piwa. H142 to stery półzintegrowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.