RafalxM Napisano 14 Marca 2020 Udostępnij Napisano 14 Marca 2020 Czy ktoś z obecnych ma doświadczenia , najlepiej jakieś porównanie, z tymi dwoma modelami hamulców hydraulicznych 'na linkę' : Force Control można kupić do za 170-200 zł za komplet P+T TRP HY-RD to wydatek ok 300 zł na jedno koło , np w Decathlonie Zastanawiam się co będzie mniej awaryjne / mocniejsze / wydajniejsze przy użyciu klamek szosowych , pomijam kwestię wyglądu. Mam opcję j/w , kupienia kompletu Force Control , albo jednego HY-RD i wrzucenia go na przód, a na tył zamontowanie BB7 Road który mam z przodu, ale z klamkami szosowymi na przednie koło to trochę za mało. - Force Control - TRP HY-RD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BMXdoPieca Napisano 14 Marca 2020 Udostępnij Napisano 14 Marca 2020 Jaki sens mają takie hamulce? Pytam poważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Marca 2020 Jak nie stać Cię na hydrauliczne klamkomanetki szosowe , ale jednak chciałbyś w miarę normalnie hamować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 16 Marca 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Marca 2020 TRP Hy-Rd- 3 sezony, zero problemów- warunki : od płaskich suchych do mokrych , jesienno-zimowych. Do tego Beskidy ( zjazdy z Salmopolu lub z Zameczka do Wisły-Czarne ) Warunkiem koniecznym przy tych hamulcach( przy Force zapewne też) to pancerze typu compressionless. Ze zwykłymi to nie będzie działać jak należy. W dniu 14.03.2020 o 16:38, RafalxM napisał: TRP HY-RD to wydatek ok 300 zł Uwaga prywata- za tyle to mogę swoje dwa odstąpić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.