Skocz do zawartości
Pawel20044

[Pęknięcie ramy] Dartmoor Primal 27,5

Rekomendowane odpowiedzi

Pawel20044

Witam ostatnio kupiłem rower a mianowicie dartmoora primala, jeździłem nim wczoraj i dzisiaj a tu nagle zobaczyłem to. Nie co się stało nie wiem czy to ja zrobiłem ale nie skakałem czy to będzie przeszkadzało i czy jest możliwość że pęknie mi rama całkowicie. Oddawać go do sprzedawcy? Czy jeździć tym bo się nic nie stanie? 

87861942_229373988232648_4382198661602344960_n.jpg

87455260_129503645101809_8080505033507995648_n.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Danuel

Będzie przeszkadzało i pęknie całkowicie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawel20044

Czyli rama do wyrzucenia? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Śmieeeetnik... Mega dziwne to uszkodzenie. Rama w fabrycznym lakierze, czy była malowana? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Danuel

Sztyca uszkodziła? Wada materiału?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nossy
Napisano (edytowane)
51 minut temu, skom25 napisał:

Śmieeeetnik... Mega dziwne to uszkodzenie. Rama w fabrycznym lakierze, czy była malowana? 

no dziwne...albo powtórnie malowana, albo kiepsko położony fabryczny lakier (wątpię bardzo) albo pęknięcie jest już chwilę i woda penetruje pod farbę. Nie zmienia to faktu, że śmietnik.

Edytowane przez nossy
poprawa tekstu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

To wygląda jakby pod spodem nie było materiału. A może sól go zeżarła?

Tak czy inaczej śmietnik, ale ja bym jeszcze z ciekawości spojrzał co tam słychać w środku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawel20044

Sztyca cała nic więcej nie uszkodzone malowanie orginalne

87370942_2721461844569881_5323348681896755200_n.jpg

A jakby zaspawać zaspawać to by coś pomogło? Albo poxiliną (w to bardzo wątpię)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
bogus92

Jak możesz oddaj rower sprzedającemu. Nie wiadono co się kryje ood tym uszkodzeniem. Żeby być pewnym musiałbyś zeszlifować lakier.

Raczej nie warto ryzykować własnym zdrowiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25
Godzinę temu, bogus92 napisał:

Nie wiadono co się kryje ood tym uszkodzeniem

Wiadomo, dziura. Widać na poprzednich fotkach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawel20044

Sprzedający mówi że przy sprzedaży tego nie było robiłem zdjęcie roweru na następny dzień rano jeszcze na nim nie jeździłem tylko przy sprzedającym i już to było także z oddania raczej nic

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Wiesz że w języku Polskim są takie znaczki "," "." ? Litości...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mateusz30

Typowe pęknięcie po niedolocie z tyłkiem na siodle. Ewentualnie rowerzysta 120kg+++

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • CzerwonyChlopak
      Przez CzerwonyChlopak
      Witam, mam mianowicie problem ze sterami rowerowymi.Na początku lutego postanowiłem, że zrobię serwis sterów, poszło idealnie ładnie przesmarowałem, następnie potem złożyłem.
      Mianowicie problem zaczął się 2 dni temu, jak zacząłem robić serwis amora, zdjąłem ramę z widelca, stery rozebrałem, ale zgubiłem (nie wiem, jak się to nazywa, ale to taka uszczelka, gumeczka płaska) która jest na początku amortyzatora i potem na nią idzie wianuszek z łożyskami (nie wiem, czy dobrze piszę)Po tym jak złożyłem bez ten gukeczki kierownicą ciężej sie obraca, znaczy sama się obróci, ale czuć, że coś ją zatrzymuje. W rower włożyłem dużo pracy. W ciągu dalszym nie jestem pewniej, czy to są stery Neco H142, wnioskuję z ofert i przeczytanych podzespołów roweru oferty. Chciał bym je wymienić na te same, ponieważ dla swojej świadomości, chcę mieć spokój, ale przy okazji przydałoby się nowe stery, problem w tym, że właśnie nie jestem pewnien jakie to są, czy ahead, czy półzintegrowane.
      Czy jest ktoś mi w stanie pomóc, Pozdrawiam
    • CzerwonyChlopak
      Przez CzerwonyChlopak
      Witam, mam mianowicie problem ze sterami rowerowymi.Na początku lutego postanowiłem, że zrobię serwis sterów, poszło idealnie ładnie przesmarowałem, następnie potem złożyłem.
      Mianowicie problem zaczął się 2 dni temu, jak zacząłem robić serwis amora, zdjąłem ramę z widelca, stery rozebrałem, ale zgubiłem (nie wiem, jak się to nazywa, ale to taka uszczelka, gumeczka płaska) która jest na początku amortyzatora i potem na nią idzie wianuszek z łożyskami (nie wiem, czy dobrze piszę)Po tym jak złożyłem bez ten gukeczki kierownicą ciężej sie obraca, znaczy sama się obróci, ale czuć, że coś ją zatrzymuje. W rower włożyłem dużo pracy. W ciągu dalszym nie jestem pewniej, czy to są stery Neco H142, wnioskuję z ofert i przeczytanych podzespołów roweru oferty. Chciał bym je wymienić na te same, ponieważ dla swojej świadomości, chcę mieć spokój, ale przy okazji przydałoby się nowe stery, problem w tym, że właśnie nie jestem pewnien jakie to są, czy ahead, czy półzintegrowane.
      Czy jest ktoś mi w stanie pomóc, Pozdrawiam
    • Dantob
      Przez Dantob
      WItam mam problem. Chcę złożyć koło lecz nie wiem jak dobrać długość szprych(zaplot na 3 krzyże).
    • Gość Michał
      Przez Gość Michał
      Dzień dobry,
      Proszę o pomoc w ocenie tego konkretnego roweru;
      https://www.olx.pl/oferta/giant-crs-2-0-sport-series-CID767-IDpBNsW.html
      Jestem po rozmowie ze sprzedawcą, to handlarz używanymi rowerami - można zobaczyć jego ofertę na olx. Z racji tego, że mieszka w mojej okolicy zaoferował przywiezienie roweru do mnie abym przez kilka dni sprawdził, czy mi odpowiada. W cenie proponuje także przegląd zerowy w: https://pl-pl.facebook.com/SportAtelierPL. (raczej uczciwe podchodzi do sprawy)
      Według sprzedawcy rower pochodzi od kolegi pracującego w Wielkiej Brytanii, skąd ściąga je na nasz rynek. Moje poszukiwania, co do modelu, doprowadziły mnie do https://www.thebikelist.co.uk/giant/crs-bikes, z czego wnioskuje, że baranek i niektóre rzeczy z osprzętu otrzymał on dzięki byłemu właścicielowi znającemu się nieco na przeróbkach.
      Zapoznałem się z poradnikami co robić przy kupnie używanego jednośladu, ale nie jestem pewien co do rozmiaru ramy. Właściciel pisze 48cm (19" ?- mówi że jest mały), czy przy 173 cm wzrostu i +- 80 cm przekroku będzie nadzieja na dopasowanie?
      Przechodząc do meritum, co sądzicie o tym rowerze, biorąc pod uwagę cenę 550 PLN (na razie) to dobra okazja?
      Więcej napiszę, gdy rower do mnie dotrze.
       Dziękuję i pozdrawiam!
       
×