Trykpa Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 Witam, czy jest sens włożyć na tył oponę 2.7 a na przód 2.4? Jakie mogą być problemy gdybym tak zrobił, chciałbym mieć większe opory toczenia i szybciej hamować, dużo latam więc zastanawiam się też czy szerszą tylnia opona nie na większej stabilności przy lądoweniu. Koła 26. I czy opona 2.7 wejdzie na obręcz 35mm? Dzięki za odpowiedzi z góry, o ile będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOKESZ Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 Raczej na odwrót. Szersza na przód, a na tył węższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Davi_Serwis Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 Szersza opona przede wszystkim na przód. Hamując przodem dociskasz przednią oponę do ziemi, a tylną ciągniesz po ziemi. 1 godzinę temu, Trykpa napisał: Jakie mogą być problemy gdybym tak zrobił Jedyny problem jest taki, że o jeździe po asfalcie możesz zapomnieć ale sądzę, że i tak nie zamierzasz po nim jeździć. Szersza opona przy lądowaniu Ci za dużo nie pomoże, do tego albo będzie bardzo ciężka albo mało odporna na przebicia. Też kiedyś eksperymentowałem by mieć jak najlepszą przyczepność i finalnie wyszło, że używam 2.5 2.7 dobrze dogada się z obręczą 35 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.