Furey Napisano 5 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2020 Dzięki radziu. Zastosuję się do tego. Koniec końców itak będę miał 2 serwisy co wykonają mi ekspertyzę w tym jeden co na codzień handluje elektrykami. Stwierdzą, że żaden się nie podejmie wymiany ramy w takim rowerze ze względu na gwaranację producenta i zmiany w silniku elektrycznym które mogły zajść podczas kolizji. Stwierdzą również, że wykonanie miarodajnej diagnozy nie jest możliwe ze względu na elektryczny charakter roweru. Jedynie bezpośrednio producent może stwierdzić uszkodzenia i wziąć odpowiedzialność za naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
igorsm Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 Dlatego właśnie dobrym pomysłem jest zakup jakiegoś dodatkowego ubezpieczenia, zwłaszcza, dla osób które dużo jeżdżą, a więc ryzyko jakiejś kolizji, uszkodzenia, wypadku jest stosunkowo dużo. Koszt ubezpieczenia nie jest przecież jakimś ekstremalnie wysokim wydatkiem. Trzeba by było sprawdzić jak to wygląda u poszczególnych towarzystwa. Mam zaufanie np do PZU. Na https://superpolisa.pl/faq/inne-produkty-komunikacyjne/ można też jeszcze sprawdzić co gdzie i za ile oraz na jakich warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 I jak sie sprawa rozwija? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Furey Napisano 13 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Czekam na ubezpieczalnię. Nie mają pojęcia jak to ugryźć. Do końca tygodnia mi mają dać znać czy będę kogoś przysyłać do obejrzenia roweru czy mogę od razu do Canyona wysyłać. A co do pojazdu zastępczego powiedzieli, żebym wziął coś tej samej klasy i po prostu zbierał faktury. I mała uwaga do modów. Dostałem ostrzeżenie aby nie cytować całych postów. Od tego czasu nie zacytowałem niczego a dzisiaj dostałem kolejne ostrzeżenie żeby nie cytować postów....trochę śmiechowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 13 Stycznia 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 Aaa, już tłumaczę. Przy poprzednim ostrzeżeniu inny mod nie dał punkta i dlatego też nie widziałem że wcześniej było już ostrzeżenie. Także jedno się wycofa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Furey Napisano 16 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Powiem wam jedną bardzo ciekawą rzecz której się dowiedziałem. Canyon pozwala na wymianę ramy w programie Crash Replacement w elektryku. W takim przypadku rama kosztuje 6800 zł. Można z tego skorzystać tylko raz. A co jeżeli będziecie mieli drugi wypadek albo kolizję? Nic. Za drugim razem Crash Replacement wam nie przysługuje a Canyon nie sprzedaje ram do Elektryków detalicznie. Więc zostaniecie z komponentami do roweru elektrycznego i bez ramy bo Canyon wam jej nie sprzeda...... W tamtym tygodniu zamówiłem nowego Elektryka od Canyona ale anuluję to dzisiaj bo ta polityka jest chora..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Czyli ubezpieczalnia pokrywa koszt całego roweru, skoro producent nie chce sprzedać Ci ramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Furey Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 Cytat Generali T.U. S.A. informuje, iż po zapoznaniu się z dokumentacją zgromadzoną w toku przeprowadzonego postępowania, mającego na celu ustalenie odpowiedzialności za zaistniałe zdarzenie, Towarzystwo podjęło decyzję o przyznaniu odszkodowania w bezspornej kwocie 1000,00 zł (słownie: jeden tysiac zł, 00/100) za uszkodzone mienie (rower). W przypadku, gdy naprawa przekroczy określoną kwotę odszkodowania, prosimy o udokumentowanie kosztów naprawy przedstawiając kalkulację sporządzoną przez wykonawcę naprawy a po jej akceptacji imiennymi fakturami VAT w celu rozliczenia dopłaty odszkodowania. Zastrzegamy sobie prawo do wykonania oględzin ponaprawczych. Śmiesznie Generalnie jeśli chodzi o obsługę Canyona to powiem wam ,że syf i tona mułu. Mieli odpisać na maila od tamtego tygodnia, telefony, ponaglenia - 0 kontaktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 TU pewnie zadzwoni z pytaniem czy akceptujesz kosztorys, powiedz, że jedyny znany sposób naprawy to zakup nowego roweru, który zamówiłeś u producenta, fakturę przedstawisz po dostarczeniu towaru (najwcześniej w kwietniu - bo tyle to trwa u canyona) do tego czasu kontynuujesz jazdę na wypożyczonym na ich koszt rowerze. Powinni się jakoś ustosunkować. Straty niematerialne pominąłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Furey Napisano 28 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 Kolejny update. Generalli potraktuje to jako szkodę całkowitą. Zwrócą koszt nowego roweru pomniejszony o zysk ze sprzedaży "wraku" Ciekawe w sumie kto kupi wrak i za ile skoro nie będzie w stanie wymienić ramy ale może na części komuś się przyda. Następny update pewnie za tydzień jak aukcja się skończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Furey Napisano 10 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2020 Zamknięcie całej sprawy. Szkoda całkowita w wykonaniu Generali: - wrak oszacowany na 2600 zł - zwrot kosztu nowego roweru - 2600 zł (wrak sobie zostawiłem) - zwrot ekspertyzy 200 zł W całym procesie wszystko załatwione mailowo/telefonicznie bez komplikacji czy oporów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.