JacekPlacek1974 Napisano 24 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2019 Hej, taki dylemat, zakup szosy aero. Budżet 11k PLN - może być netto, zakup na fakturę. Hamulce szczękowe, koła karbon Co byście wybrali? Giant Propel Advanced Pro 2 model 2020 Merida Reacto BMC Timemachine Rower musi być nowy !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 24 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2019 Napisz troche konkretniej. Mi osobiscie nie chce sie szukac po internecie jakie to modele z ww wpisuja sie w twoj budzet. Wtedy bedzie mozna podyskutowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JacekPlacek1974 Napisano 24 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2019 Propel https://www.giant-bicycles.com/pl/propel-advanced-pro-2-2020 Reacto + koła https://www.rowerymerida.pl/produkt1724/reacto-6000-rower-merida.html BMC Timemachine 2018 + koła https://katalog.bikeworld.pl/2018/web/produkt/rowery/szosowe/bmc/54974/timemachine_road_02_two Takie znalazłem w moim budżecie, niestety szukam rozmiaru 58 (L-XL) i z Reacto jest problem z dostepnością, BMC z rocznika 2018 również. Dorzucam jeszcze Canyona Aeroad https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/race-bikes/aeroad/aeroad-cf-sl-7.0/2086.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 24 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2019 Wczesniej zerknalem tylko na gianta, wlasnie na ten model z twojego linku. Musze przynac, ze pod wzgledem estetyki, giant zmienil propela nie do poznania, na duzy plus. Do tego to malowanie, jak dla mnie super. Pod wzgledem swierzosci pozostale opcje zdecydowanie odbiegaja od propela. To BMC wyglada jak z innej epoki, chociaz to tylko 3 lata model wstecz, wyglada jakby byl sprzed dekady. W meridzie nie podoba mi sie polaczenie lagodnych lukow przodu z ostrymi laczeniami rurek na tyle, tak jakby rame poskladano z dwoch roznych modeli. Aeorad, ten model ma juz sporo lat i wyglad to potwierdza. Canyon ma niedlugo wypuscic nowy model. Czyli ogolnie estetyka No ale to chyba najawazniejsze w rowerze. Na minus w propelu to 105 w prownaniu do Ultegry i nie wiem jak giant jest elastyczny w doborze rozmiaru kokpitu. Ja tez jestem w tej rozmiarowce i mostek 110, jaki jest w L , bylby dla mnie za krotki. Warto to wziasc pod uwage. Kolejnym, dla mnie minusem jest system mufy BB86. Ale jak nie zamierzasz wymieniac korby, to nie ma to znaczenia. Kola, bardzo ciekawa opcja. Sam mam jeden zestaw o podobnej konfiguracji 45/58 i jest to bardzo uniwersalna aero opcja. Samych kol w tym modelu nie znam, wiec tu sie nie wypowiadam. Chociaz DT 360 i sapmi CX sprint wrozy solidnosc i niestety wieksza wage, w porownaniu do bardziej wyszukanych modeli piast i szprych. Tu tez plus dla propela, bo juz masz rozsadne aero kola. Chociaz uwazam, ze i tak dobrze jest miec min dwa zestawy kol. Jak juz bedziesz juz rozwazal propela, to zrob rozeznanie odnosnie hamulcow, ich dzialania, skutecznosci, chociazby w porownaniu do bardzo popularnych hamulcow Ultegra. Do tego wszystkigo, z racji, ze to jest nowy model, nie bedziesz mial problemow z dostepnoscia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 o bmc nic Tobie nie powiem, ale powiem Tobie o Propelu i Reacto. Propel jest szybki i baaardzo sztywny, to bezkompromisowy sprzęt do zapie....a i tyle. Jeździłem na nim podobnie jak na Reacto. Reacto wydawał mi się nieco łagodniejszy, też szybki ale chyba nie tak sztywny i chyba lepiej sobie radził na pagórkach czy podjazdach. Finalnie Propel jak i Reacto nie zyskały mojej sympatii- serce zaskarbił sobie TCR ( a ten z zestawem szybkich kół, niższych kół potrafi bardzo wiele ). Na płaskie szybkie trasy wybrałbym propela, na płaskie plus pagórki z tego co pamiętam reacto. Porównywałem je przez dłuższą chwilę 2-3 lata temu więc pewnie od tego czasu się zmieniły trochę. A dlaczego to piszę....bo bez przymiarki i nawet dłuższej przejażdżki w ciemno nie kupowałbym żadnego z nich. Przymierz się koniecznie bo to specyficzne rowery. Propel od początku wydawał mi się sztywną dechą i każdy następny km tylko to potwierdzał, reacto z kolei wydawał się nieco bardziej toporniejszy tylko później na pagórkach, szybszych nawrotach jakoś tak potrafiłem się lepiej z nim dogadać. Nie wiem do czego Tobie ten sprzęt i jakie trasy preferujesz. Na Twoim miejscu jeszcze obadałbym tcra...nawet kumpel ciśnie go na tri z lemondką i dużymi stożkami. CCC w tym roku też nie jeździło na propelach tylko tcr , który jest bardzo uniwersalny. Na pewno dużo bardziej z kolei od emondy czy scultury. Ale to tylko moje uwagi i moje subiektywne odczucia. Porównywałem gotowe sety a nie same framsety.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.