Skocz do zawartości

[Adapter i Koła] Czy do tej ramy można zainstlować adapter do chamulcy tarczowych i czy mósze zmieniać koła by zainstalować tarcze?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam rower Indiana x-Pulser 1.6 i chciałbym zainstalować w nim hamulce tarczowe i nie wiem czy adapter będzie pasował, i czy jest potrzeba zmiany kół

do instalacji tarcz. Zdjęcia roweru (wiem ,z internetu) i prosił bym was o pomoc  (w miarę możliwości prosił bym o link do adaptera i w razie potrzeby zmiany do kół)

__40A1788_Max.thumb.jpg.9f864f5c11ef93705be194dc879f4080.jpg

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie,Nie,Nie ma sensu ;-)

Kupić nowy rower z hamulcami tarczowymi. Obecna konstrukcja to bardzo słaby sprzęt, w którego nie opłaca się inwestować.

Jak już na upartego chcesz mieć efekt wow- kup hydrauliczne hamulce szczękowe HS33. Choć montowanie magury do tak słabego roweru to przerost formy nad treścią. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

inb4 temat zamknięty 

Cześć, 

moja opinia- nie warto, nie opłaca się, szkoda zachodu, kup dobre klocki hamulcowe, ewentualnie zmień pancerze na lepsze, linki na lepsze, na końcu możesz zmienić hamulce
1. tak prawdopodobnie możesz założyć uniwersalny adapter, ale on jest do tylnego koła,, na przód musisz amortyzator z mocowaniem do tarczowych- chyba że znajdziesz adapter= istnieją takie.

2.Tak musisz zmienić piasty, nie opłaca się pewnie przeplatać kół, chyba że na druciarza jakiś adapter sam zrobisz.

3. Jeśli bardzo bardzo  bardzo chcesz to kup tanią obręcz na przód z mocowaniem na tarcze, adapter lub  używany amorek - z tego co widzę to Sr xcm v3 będzie upgradem (XD), można takie lub inne Suntour tanio kupić, i do tego tarcza za 15 zł i 1 hamulec shimano hydrauliczny na przód, do 100 zł znajdziesz ( seria altus czy acera)

 

 

Edytowane przez Blueforce
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

V brake powinny cię przerzucać przez koło, jeśli je za mocno zaciśniesz, czemu chcesz zmieniać hamulce? Na deszcz możesz zmienić klocki, a jeśli chodzi o zapychanie hamulców błotem to rzeczywiście nowy rower, ten tutaj tylko udaje mtb.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Mod Team

To jak piszesz świadczy o Tobie i o szacunku do czytających.

Jeżeli masz dysortografie - włącz autokorektę.

Jeżeli jesteś zwykłym nieukiem - włącz autokorektę.

Wróć jak będziesz pisał jak cywilizowany człowiek.

Zamykam nie wnikając w głębię przesłania tego tematu.

 

  • +1 pomógł 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Locks
      Dzień dobry
      Tak jak w tytule, przymierzam się do zakupu szosy z OLX
      https://www.olx.pl/d/oferta/kolarka-campagnolo-pelna-grupa-veloce-szosowy-kolarzowka-lekka-rama-CID767-IDIQQmk.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=7
      Co o niej sądzicie, czy ten napęd daje rade ? Ogólnie podobno ba mały przebieg (co jest możliwe sądząc po wyglądzie). Dodam że udało się trochę zejść z ceny.
       
    • Przez Locks
      Podjąłem decyzję o zakupie drugiej szosy (pierwszą była stara używana szosa zakupiona przez OLX), na początku zastanawiałem się nad nowym tribanem rc120 z deca, ale ze względu na brak dostępności, miałem czas nad przemyśleniem sprawy i jak pojawił się już droższy model z hamulcami tarczowymi to stwierdziłem, że jednak lepiej poszukać czegoś używanego przy moim budżecie do 2000zł. Głównie patrzę na sklepy rowerowe które sprzedają używane rowery, bo jest jakaś gwarancja i od razu serwis. Sprawdzam tez czasami oferty na OLX, ale że nie mam zbytnio doświadczenia to trochę obawiam się zakupu. Na razie mam na oku te dwa modele z czego raczej preferuję ten drugi, dodam, że mam 176-7cm wzrostu
      rower szosowy bulls 600
      kolarzówka na wzrost 170-175 cm, rama READ PEAK + karbon widelec
      Teraz pytanie, czy są one warte uwagi ? Ten drugi wygląda na dość zadbany, zastanawiam się nad przerzutką Shimano 105 która jest w tym modelu, czy nie jest zbyt przestarzała, ponieważ z czego się orientuje to nowsze modele wyglądają trochę inaczej. Jestem też otwarty na inne propozycje, jeżeli ktoś widział lepszą ofertę, albo ma szosę na sprzedaż to chętnie się zapoznam (dodam że jestem z Łodzi i nie mam możliwości odebrania roweru z innego miasta).
       
      Za wszystkie porady i odpowiedzi serdecznie dziękuję.
       
    • Przez MargoSa
      Dzień dobry, 
      przychodzę do Was z prośbą o pomoc. Byłabym wdzięczna gdybyście zechcieli poświęcić moment na zastanowienie się czego potrzeba rowerzyści w barze, który znajduje się przy szlaku. Prowadzę malutki bar i camping na mazurach. Nowa ścieżka rowerowe - Wielka Pętla Mazurska - będzie sasiadować bezpośrednio z moją ziemią. Bardzo chciałabym sprawić aby mój mini bar okazał się miejscem idealnego odpoczynku dla strudzonego podróżnika. Każda sugestia jest na wagę złota. 
      Pozdrawiam, 
      Małgosia z Pilwa 17
    • Przez dreamer1897
      Witam wszystkich.
      Założyłem konto z myślą, że eksperci pomogą w wyborze odpowiedniego roweru i dlatego zwracam się do Was.
      Chciałbym kupić rower górski na dłuższe przejażdżki (50-100km, ale czasem do 25km), który sprawnie będzie pokonywał asfalt i kostkę brukową (jazda leśna czy szutrowa to raczej sporadyczne wypady). Wiem już, że koła 26" są za małe na moje gabaryty 171cm/73kg (z opcją zmniejszenia wagi). Mam obecnie Gazelle na 28" z przerzutkami Nexus i komfort jazdy mnie zadowala do momentu gdy nie zjadę na szutrowe ścieżki, gdzie muszę zjechać ze względu na zagrożenie np. na ruchliwej drodze, bp wąskie koła bez bieżnika się nie sprawdzają. Jeżeli chodzi o moje doświadczenia z rowerami górskimi to posiadam Kross Grand Gold 26" (w przyzwoitym stanie rocznik 1999 używany bardzo rzadko kupiony za 799zł) i jeździłem jeszcze najtańszym z Biedry 26" (amortyzatory przód i pod siodełkiem) przerzutki Tourney (dramat), ale wykręciłem nim jakieś 8000 km weekendowych przejażdżek po 50-100km i codziennych po 10-20km zanim rozleciały się hamulce a przerzutki zaczęły się rozregulowywać- 2013 rok koszt 399zł. 
      Budżet teoretycznie jestem w stanie podciągnąć do 3000 w przypadku, gdy trafi się coś z czym mógłbym spędzić kilka lat i mój komfort jazdy zachęcałby mnie do jeszcze dalszych podróży. Kwestia rozmiaru kół przedział 27,5 do 29, ale to rozważę, gdy ktoś wytłumaczy mi jaki rozmiar kół byłby lepszy dla mojego komfortu i sprawności pokonywanych przeze mnie odcinków.
    • Przez Mtkr1
      Siema mam pytanie jaki kąt do przelotówki
      Pytam ponieważ dwóch "ekspertów" twierdzi że duży kat i po łuku koła wybicia
      I dlatego pytanie do was jak powinno wyglądać wybicie przelotówki i jaki kąt 
      Jeżeli temat był to proszę o linka 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...