Skocz do zawartości
CzarnyKOOT

[Adapter i Koła] Czy do tej ramy można zainstlować adapter do chamulcy tarczowych i czy mósze zmieniać koła by zainstalować tarcze?

Rekomendowane odpowiedzi

CzarnyKOOT

Witam posiadam rower Indiana x-Pulser 1.6 i chciałbym zainstalować w nim hamulce tarczowe i nie wiem czy adapter będzie pasował, i czy jest potrzeba zmiany kół

do instalacji tarcz. Zdjęcia roweru (wiem ,z internetu) i prosił bym was o pomoc  (w miarę możliwości prosił bym o link do adaptera i w razie potrzeby zmiany do kół)

__40A1788_Max.thumb.jpg.9f864f5c11ef93705be194dc879f4080.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
woojj

Nie,Nie,Nie ma sensu ;-)

Kupić nowy rower z hamulcami tarczowymi. Obecna konstrukcja to bardzo słaby sprzęt, w którego nie opłaca się inwestować.

Jak już na upartego chcesz mieć efekt wow- kup hydrauliczne hamulce szczękowe HS33. Choć montowanie magury do tak słabego roweru to przerost formy nad treścią. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Blueforce

inb4 temat zamknięty 

Cześć, 

moja opinia- nie warto, nie opłaca się, szkoda zachodu, kup dobre klocki hamulcowe, ewentualnie zmień pancerze na lepsze, linki na lepsze, na końcu możesz zmienić hamulce
1. tak prawdopodobnie możesz założyć uniwersalny adapter, ale on jest do tylnego koła,, na przód musisz amortyzator z mocowaniem do tarczowych- chyba że znajdziesz adapter= istnieją takie.

2.Tak musisz zmienić piasty, nie opłaca się pewnie przeplatać kół, chyba że na druciarza jakiś adapter sam zrobisz.

3. Jeśli bardzo bardzo  bardzo chcesz to kup tanią obręcz na przód z mocowaniem na tarcze, adapter lub  używany amorek - z tego co widzę to Sr xcm v3 będzie upgradem (XD), można takie lub inne Suntour tanio kupić, i do tego tarcza za 15 zł i 1 hamulec shimano hydrauliczny na przód, do 100 zł znajdziesz ( seria altus czy acera)

 

 

Edytowane przez Blueforce

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CzarnyKOOT

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Blueforce

V brake powinny cię przerzucać przez koło, jeśli je za mocno zaciśniesz, czemu chcesz zmieniać hamulce? Na deszcz możesz zmienić klocki, a jeśli chodzi o zapychanie hamulców błotem to rzeczywiście nowy rower, ten tutaj tylko udaje mtb.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CzarnyKOOT

ja jeżdzę bardziej w stylu stunt, i w enduro czasem troche dirt

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot

Mam nadzieję, że w przerwach między stuntem ,dirtem a enduro uczysz się języka polskiego, bo oczy bolą od czytania tytułu tematu.

Nie będę poprawiał....nich społeczeństwo widzi .

 

  • +1 pomógł 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
michuuu

To jak piszesz świadczy o Tobie i o szacunku do czytających.

Jeżeli masz dysortografie - włącz autokorektę.

Jeżeli jesteś zwykłym nieukiem - włącz autokorektę.

Wróć jak będziesz pisał jak cywilizowany człowiek.

Zamykam nie wnikając w głębię przesłania tego tematu.

 

  • +1 pomógł 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Pawel20044
      Przez Pawel20044
      Witam ostatnio kupiłem rower a mianowicie dartmoora primala, jeździłem nim wczoraj i dzisiaj a tu nagle zobaczyłem to. Nie co się stało nie wiem czy to ja zrobiłem ale nie skakałem czy to będzie przeszkadzało i czy jest możliwość że pęknie mi rama całkowicie. Oddawać go do sprzedawcy? Czy jeździć tym bo się nic nie stanie? 


    • k_a__mil
      Przez k_a__mil
      Jak ulac olej z deorek? Jestem zielony w tym temacie i nie wiem czy da radę to zrobic bez kupowania zestawu do odpowietrzania. Chcę ulac bo klamka jest zbyt twarda i klocki trą o tarczę. 
    • Toudi
      Przez Toudi
      Witam
      Jestem w posiadaniu gravela kellys soot 30 na obręczach KELLYS Grind Disc 622x17 z oponami Schwalbe Smart Sam 40mm.  W najbliższym czasie chciałbym zmienić oponę na coś o szerokości 28mm do jazdy w większości po asfalcie. Jako że zależy mi na systemie tubeless chciałbym się was poradzić co powinienem zrobić aby to osiągnąć: 
      kupić jakieś opony 28mm i bawić sie w uszczelnianie na obecnych obręczach (budżet na opony to ~100-110zł szt.) zamówić składane koła specjalnie pod system tubeless (chciałbym się zmieścić w 1000-1200zł za komplet, nie wiem czy to racjonalny budżet jak za cały zestaw kół z systemem tubeless(?)) Kilka dodatkowych pytań:
      Gdybym brał same opony do obecnych obręczy, to czy musiałbym brać jakieś z oznaczeniem tubeless ready? na razie mam na oku Vittoria Zaffiro Pro 28mm Ma ktoś jakieś opinie o kołach fabrycznych Kellysa, warto myśleć nad wymianą na coś konkretniejszego?  
    • Gość Michał
      Przez Gość Michał
      Dzień dobry,
      Proszę o pomoc w ocenie tego konkretnego roweru;
      https://www.olx.pl/oferta/giant-crs-2-0-sport-series-CID767-IDpBNsW.html
      Jestem po rozmowie ze sprzedawcą, to handlarz używanymi rowerami - można zobaczyć jego ofertę na olx. Z racji tego, że mieszka w mojej okolicy zaoferował przywiezienie roweru do mnie abym przez kilka dni sprawdził, czy mi odpowiada. W cenie proponuje także przegląd zerowy w: https://pl-pl.facebook.com/SportAtelierPL. (raczej uczciwe podchodzi do sprawy)
      Według sprzedawcy rower pochodzi od kolegi pracującego w Wielkiej Brytanii, skąd ściąga je na nasz rynek. Moje poszukiwania, co do modelu, doprowadziły mnie do https://www.thebikelist.co.uk/giant/crs-bikes, z czego wnioskuje, że baranek i niektóre rzeczy z osprzętu otrzymał on dzięki byłemu właścicielowi znającemu się nieco na przeróbkach.
      Zapoznałem się z poradnikami co robić przy kupnie używanego jednośladu, ale nie jestem pewien co do rozmiaru ramy. Właściciel pisze 48cm (19" ?- mówi że jest mały), czy przy 173 cm wzrostu i +- 80 cm przekroku będzie nadzieja na dopasowanie?
      Przechodząc do meritum, co sądzicie o tym rowerze, biorąc pod uwagę cenę 550 PLN (na razie) to dobra okazja?
      Więcej napiszę, gdy rower do mnie dotrze.
       Dziękuję i pozdrawiam!
       
×